تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820818962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان و هیات رئیسه دانشگاه زنجان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: مسئول بررسی و تحلیل سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه زنجان و هیات رئیسه این دانشگاه فردا در سالن غدیر دانشگاه زنجان برگزار می شود.
ابوالفضل محسنی، مسئول بررسی و تحلیل سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در زنجان، تصریح کرد: پس از رایزنی های طولانی صورت گرفته با رئیس دانشگاه، بالاخره شاهد این خواهیم بود که هیات رئیسه دانشگاه زنجان در یک جلسه حضوری، پاسخگوی سوالات دانشجویان این دانشگاه باشند.
محسنی افزود: بیش از دو سال از حضور دکتر جمشیدی به عنوان رئیس دانشگاه زنجان می گذرد و ما تاکنون موفق به برگزاری چنین برنامه ای نشده بودیم که خوشبختانه با رایزنی هایی که صورت گرفت، این امکان به وجود آمد.
مسئول بررسی و تحلیل سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان ادامه داد: هیچ انسانی خالی از اشکال نیست و مسلما اگر باب نقد و پرسش در هر سطحی بین مسئول و مردم عادی از سر دلسوزی گشوده شود، علاوه بر به وجود آمدن رابطه صمیمی، رفع هر چه سریع تر و بهتر مشکلات را نیز شاهد خواهیم بود.
محسنی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئنا دانشجویان دانشگاه زنجان سوالات و مشکلات فراوانی دارند که نیازمند مطرح ساختن رو در رو با مجموعه ریاست است که امیدواریم جلسه روز یکشنبه به رفع این مشکلات کمک نماید.
لازم به ذکر است، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه زنجان و هیات رئیسه این دانشگاه، به همت بسیج دانشجویی و شورای صنفی دانشگاه زنجان تدارک دیده شده و فردا از ساعت 16 در محل سالن غدیر دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.
[ مشاهده متن کامل خبر جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان و هیات رئیسه دانشگاه زنجان برگزار می شود در خبرگزاری دانشجو ]

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان و هیات رئیسه دانشگاه زنجان برگزار می شود






یکشنبه ، ۲۹فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن