تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821204366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهمین کنفرانس آموزش شیمی ایران با همکاری انجمن شیمی و موزه علوم


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: خبرگزاری آریا-نهمین کنفرانس آموزش شیمی ایران با همکاری انجمن شیمی و موزه علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران شهریور امسال در دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، این کنفرانس ملی هم زمان با 1.151 مین سالگرد تولد محمد زکریای رازی و روز داروسازی و در روزهای 6 تا 8 شهریور برگزار می شود.
در کنار مراسم بزرگداشت این شیمی دان برجسته ی ایرانی، نمایشگاهی از دستاوردهای علمی ماندگار و تاثیرگذار محمد زکریای رازی توسط موزه علوم و فناوری بر پا خواهد شد.
در این کنفرانس که با فراخوان مقاله همراه است، جدیدترین دست آوردها و یافته های پژوهشی در حوزه بهبود کیفی آموزش شیمی ارائه می شود.
از محورهای این کنفرانس می توان به: «آموزش شیمی، محیط زیست و توسعه پایدار»، «اخلاق علمی در آموزش و پژوهش شیمی»، «فناوری های نوین و آموزش شیمی»، «شیمی و آموزش مهارت های زندگی؛ آموزش همگانی شیمی» و «نقد و بررسی برنامه ی درسی، سرفصل درس ها و محتوای کتاب های درسی شیمی» اشاره کرد.
به منظور تاکید ویژه بر روش های آموزش شیمی و تلاش برای همگانی کردن این دانش، شعار "آموزش شیمی؛ معنا بخشی به یادگیری شیمی" برای این کنفرانس برگزیده شده و امید است نتایج این نشست علمی، روش های آموزش شیمی را بهبود و ارتقاء بخشد.
موزه علوم و فناوری با برگزاری جُنگ های متنوع شیمی در خلال بازدیدهای دانش آموزی و دانشجویی، توانسته در مسیر ترویج علم شیمی و آموزش ساده آن گام های موثری بردارد. شایان ذکر است دکتر ارشدی نایب رئیس این موزه، دبیر علمی نهمین کنفرانس آموزش شیمی ایران است.
علاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت انجمن شیمی ایران به نشانی www.ics.ir مراجعه نمایند.
[ مشاهده متن کامل خبر نهمین کنفرانس آموزش شیمی ایران با همکاری انجمن شیمی و موزه علوم در خبرگزاری آریا ]

نهمین کنفرانس آموزش شیمی ایران با همکاری انجمن شیمی و موزه علوم






یکشنبه ، ۲۹فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن