تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820102898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیدان: به کمک هواداران صعود خواهیم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: زیدان: به کمک هواداران صعود خواهیم کرد
رئال مادرید پس از پیروزی بر بارسلونا، با روحیه ای مضاعف به مصاف ولفسبورگ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رفت اما در عین ناباوری با دو گل مغلوب این تیم شد.

به گزارش "ورزش سه"، کمتر هوادار فوتبالی تصور می کرد که رئال دو گل از ولفسبورگ بخورد و نتواند حتی یک گل به این تیم بزند. رئال حالا برای صعود، ماموریتی دشوار پیش رو دارد.

زیدان در نشست خبری پس از بازی گفت:" فوتبال همین است و همیشه نمی توان خوب بازی کرد. اگر با تمرکز کافی وارد یک بازی نشوید، تاوانش را به سختی خواهید داد. با وجود این شکست، به تیمم افتخار می کنم چون تا به اینجا کارهای بزرگی انجام داده است.

مشکل ما در مقابل ولفسبورگ عدم اقتدار لازم بود. در بازی برگشت باید اوضاع را تغییر دهیم. شکست 2-0 پایان آرزوها نخواهد بود و ما هنوز شانس صعود داریم. می توانیم شرایط را به نفع خودمان عوض کنیم. به توانایی این بازیکنان و به این تیم تردیدی ندارم.
البته می دانم که در بازی برگشت هم کار دشواری خواهیم داشت. در برنابئو هواداران در کنار ما خواهند بود. به کمک آنها و با اتحادی که بین ما و هواداران شکل خواهد گرفت، می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم. برای صعود نیاز به آب و آتش زدن نیست بلکه باید با ذهنی متمرکز و بدون استرس وارد زمین شویم."

پنالتی ولفسبورگ:" هیچ نظری در این مورد ندارم و وارد این بحث که پنالتی درست بود یا خیر نمی شوم."



01:43  1395/01/19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن