تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819044804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توخل: استقبال گرمی از کلوپ خواهیم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: توخل: استقبال گرمی از کلوپ خواهیم کرد
توماس توخل، سرمربی بروسیا دورتموند، تاکید کرد که دورتموندی ها در دیدار فردا شب مقابل لیورپول، استقبال گرمی از یورگن کلوپ خواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، شواهد و قرائن حاکی از آن است که بروسیا دورتموند باید در بازی رفت مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ اروپا مقابل لیورپول که فردا شب از ساعت 23:20 آغاز خواهد شد، قید حضور ایلکای گوندوگان را بزند.
این هافبک ترک‌تبار اگر چه در تمرینات دورتموند شرکت می‌کند اما پای چپش همچنان دچار مشکل است. توماس توخل در نشست خبری پیش از مصاف تیمش مقابل لیورپول در اینباره گفت:" باید منتظر بمانیم و ببینم پای ایلکای چطور واکنش نشان می‌دهد. اما ظاهرا در تنگنا هستیم و باید این را در نظر بگیریم که او چه مدت نیاز به استراحت دارد."
مصاف دورتموند مقابل لیورپول از جهتی دیگر هم مهم است و آن اینکه یورگن کلوپ که هفت سال پیاپی سکان هدایت زردپوشان وست‌فالن را در دست داشت، اینبار در قامت سرمربی قرمزپوشان انگلیسی مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت.
توخل در این مورد نیز گفت:" استقبال بسیار بسیار گرمی از او به عمل خواهیم آورد چرا که هیچکس فراموش نکرده او چه کارهایی اینجا انجام داده و چه دستاوردهایی داشته است، اما به محض اینکه سوت آغاز مسابقه نواخته شود، هر دو تیم فقط به برنده شدن فکر خواهد کرد."


22:54  1395/01/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن