تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819203456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت ۵۷.۵ درصدی مردم سوریه در انتخابات پارلمانی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مشارکت ۵۷.۵ درصدی مردم سوریه در انتخابات پارلمانی
کمیته عالی انتخابات سوریه با اعلام نتایج دومین انتخابات پارلمانی و اسامی منتخبان، میزان شرکت کنندگان را 57.56 درصد اعلام کرد.
به گزارش نامه نیوز، «هشام الشعار» رئیس کمیته عالی انتخابات سوریه شب گذشته (شنبه) در طی یک کنفرانس خبری اعلام کرد که کمیته‌های انتخاباتی در تمامی استان‌ها شمارش آرا را به اتمام رسانده و نتایج را اعلام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) هاشم الشعار، ادامه داد: تعداد واجدین شرایط رأی دهنده 8 میلیون و 834 هزار و 994 نفر بود که از این تعداد 5 میلیون و 855 هزار و 444 نفر در انتخابات شرکت کرده‌اند که درصد مشارکت کنندگان را به 57.56 درصد می‌رساند.

رئیس کمیته عالی انتخابات، در ادامه گفت: هر کاندیدایی که نسبت به نتایج اعلام شده اعتراض دارد حداکثر تا سه روز می‌تواند اعتراض خود را به دادگاه عالی قانون اساسی اعلام کند.

وی افزود: افراد راه یافته به پارلمان، تمامی قشرهای مختلف مردم از جمله پزشکان، مهندسان، کشاورزان، کارگران و هنرمندان را در بر می‌گیرد.

رئیس کمیته عالی انتخابات سوریه پیش از اعلام اسامی راه‌یافتگان به پارلمان، گفت: در چهار حوزه انتخاباتی در استان حلب، انتخابات ملغی و دوباره بر گزار شد.

دومین انتخابات پارلمانی سوریه (پس از تغییر قانون اساسی در فوریه 2012) چهارشنبه هفته گذشته (25 فروردین) در اکثر استان‌ها به غیر از رقه و ادلب و مناطقی که تروریست‌ها در آن حضور دارند برگزار شد.


منبع: فارس


۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن