تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820261720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین امام جمعه شهر سودجان معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: نخستین امام جمعه شهر سودجان معرفی شد استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - حجت الاسلام "حسین محمدزاده "به عنوان نخستین امام جمعه شهر سودجان چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد منصوب و معرفی شد.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد ،شكل‌گيري نماز جمعه در هر شهر را از مصدايق بارز نزول رحمت و بركت الهي دانست و گفت: خداوند متعال در ماه رجب كه ماه نزول رحمت و بركات ويژه الهي بر بندگان است، درب رحمت خودش را بر روي مردم شهر سودجان گشوده و اين بركت را عطا كرده است كه براي هميشه نماز جمعه در اين شهر اقامه شود.
به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومي دفتر امام جمعه شهركرد ،حجت الاسلام محمد علي نكونام در آيين معرفي امام جمعه سودجان افزود:اهميت و جايگاه نماز جمعه در دين اسلام بسيار بلند و بي‌بديل است و نماز جمعه، خطبه‌هايش، موعظه‌هايش، توصيه‌اش به تقوا، سخن سياسي و اجتماعي‌اش، مطالبه‌اش از مردم و مسئولان و همه آن چه كه در نماز جمعه شكل مي‌گيرد، «ذكر» است.
نماينده ولي فقيه در استان تاكيد كرد: حتي آن كسي كه غسل جمعه مي‌گيرد و خود را معطر و لباس تميز بر تن مي‌كند و به قصد حضور در نماز جمعه حركت مي‌كند، هر قدمي كه بر مي دارد در حال ذكر است.
حجت الاسلام‌والمسلمين نكونام با تاكيد بر اين كه حضور در نماز جمعه دنيا و آخرت انسان را تأمين مي‌كند افزود: اگر همه اركان نماز جمعه از امام جمعه تا مردم و مخاطبان نماز جمعه به محتواي نماز جمعه بهاء بدهند و عمل كنند، قطعا سعادت و رستگاريشان در دنيا و آخرت رقم خواهد خورد و از لغزش‌ها و وسوسه‌هاي شيطاني دور مي‌شوند و رحمت و بركت الهي به سوي آن‌ها ساري و جاري خواهد شد.
امام جمعه شهركرد نماز جمعه را مايه انسجام و وحدت جامعه اسلامي دانست و تصريح كرد: اجتماع بزرگ نماز جمعه موجب يأس و نااميدي دشمنان و تودهني محكم به آن است و به جامعه اسلامي اقتدار مي‌دهد و وحدت امت اسلامي را تقويت مي‌كند و بصيرت و آگاهي به جامعه اسلامي مي‌بخشد.
همچنين حجت‌ الاسلام سيدمرتضي احمدي، رييس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه چهارمحال و بختياري در اين ديدار ضمن قرائت حكم انتصاب نخستين امام جمعه شهر سودجان گفت: تعداد ائمه جمعه استان به 25 نفر رسيده است كه بسياري از مناطق ديگر نيز مستعد حضور امام جمعه است كه در آينده براي آن شهرها نيز برنامه ريزي صورت خواهد گرفت.
گفتنی است شهر سودجان از توابع بخش لاران در 50كيلومتري مركز چهارمحال و بختياري قرار دارد و بيش از پنج هزار نفر جمعيت دارد.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




یکشنبه 29 فروردین 1395 - 09:45:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن