تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814753518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه سوت هایی که به سود بارسا زده شد(عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: همه سوت هایی که به سود بارسا زده شد(عکس)
فرناندو تورس امشب در بازی اتلتیکو و بارسلونا ده دقیقه پس از گلزنی از زمین بازی اخراج شد تا کار تیمش را در نوکمپ دشوار کند.

به گزارش "ورزش سه"، در مورد صحنه اخراج تورس کارشناسان داوری اسپانیا دو عقیده مختلف دارند. برخی مخالف اخراج او هستند و برخی نیز کارت زرد دوم تورس را صحیح می دانند. بارسلونا در تاریخ لیگ قهرمانان بیش از هر تیمی از اخراج بازیکنان حریف سود برده است. در 251 بازی بارسا در این رقابت ها، 30 بازیکن از تیم های مقابل بارسلونا از زمین بازی اخراج شده اند.
علاوه بر اخراج تورس در بازی امشب که مشکوک بود، در سه بازی دیگر بارسا نیز شاهد جنجال های داوری بوده ایم.








نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 2009-2010، دیدار بارسلونا مقابل اینتر که خطای تیاگو موتا روی بوسکتس با کارت قرمز جریمه شد. به ویژه اینکه در همان صحنه خطا، دوربین های تلویزیونی بوسکتس را در حالی که زیر چشمی منتظر دیدن واکنش داور بود، شکار کردند. هرچند بارسا در آن دیدار 1-0 پیروز شد اما در نهایت نتوانست به فینال راه پیدا کند.







یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل 2010-2011 و دو کارت زرد جنجالی رابین فن پرسی؛ تصمیم ماسیمو بوساکا، داور سوئیسی بازی به اندازه ای عجیب بود که فن پرسی لحظاتی تنها به حالت بهت او را نگاه کرد و رسانه ها هم این تصمیم را به شدت زیر سوال بردند. بارسا در آن دیدار 3-1 پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد.







 
و همچنین نیمه نهایی همان فصل که خطای په په روی آلوس با کارت قرمز جریمه شد تا رئال ده نفره شده و 2-0 بازی را ببازد. در آن دیدار، تا زمان حضور په په در زمین، لیونل مسی نتوانسته بود موقعیت خاصی ایجاد کند اما با بیرون رفتن این مدافع پرتغالی که در آن دیدار، مورینیو از او در خط میانی استفاده کرده بود، ستاره آرژانتینی توانست به راحتی از مدافعان رئال عبور کند.



01:44  1395/01/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن