تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819009483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو برنده جنگ رسانه ای با استقلال!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
برانکو برنده جنگ رسانه ای با استقلال!




برانکو بیشتر از هر مربی دیگری مصاحبه کرد، او بازیکنانش را هم جلوی رسانه‌ها قرارداد اما با هدف، این استراتژی در مقابل سیستم بسته استقلال هم مردم را حامی برانکو کرد و هم او و تیمش را پیروز.





خبرگزاری مهر: در مورد نکات فنی دربی و هوشمندی‌های برانکو نه بعد از دربی که حتی قبل از آن هم مطالب زیادی نوشته شده است اما هرچه برانکو با تیمش به دربی نزدیک‌تر شد متوجه تجربه بالای او در مورد رسانه‌ها هم شدیم.

ایوانکوویچ بیش و پیش از همه مربیان دیگر مصاحبه می‌کند، او آنقدر مصاحبه می‌کند که مورد انتقاد قرار گرفته است و این مهم قبل و بعد از دربی تقریبا روزمره هم شد، او حتی بازیکنان خودش را هم به خط کرد و جلوی دوربین‌ها فرستاد و البته قبل از حرف‌ها با آنها صحبت هم کرده و آنها را توجیه کرده بود.

به عنوان مثال در دو روز آخر مصاحبه بنگر و طارمی که می‌گفتند ما به استقلال می‌بازیم و استقلال صدرنشین است و ما پایین‌تر از آنها هستیم را باید در راستای توجیه درست برای باد کردن رقیب دانست.

 در عوض در اردوی استقلال تقریبا همه ممنوع المصاحبه بودند، رفتار رسانه‌ای استقلال امسال آنقدر بسته و محدود به یکی دو رسانه خاص بود که استقلال از بورس دور افتاد.

این تیم با وجود آنکه بیش از بیست هفته صدرنشین بود اما هرگز نتوانست موج رسانه‌ها را مال خود کند. در آنسو اما برانکو همیشه با احترام جلوی رسانه‌ها ایستاد و البته حرف‌هایش هم هرگز رنگ اشتباه و به اصطلاح سوتی نداشت.

ایوانکوویچ آنقدر احترام گذاشت که جامعه خبری و مردم در بخش حوزه پرسپولیس به صورت رسمی از او حمایت کرد. آنها هرچه می‌خواستند برانکو تقدیمشان می‌کرد، هر کس مصاحبه می‌خواست، هرکس خبری می‌خواست درب تمرین پرسپولیس در بدترین روزهای فصل هم برایش باز بود.

در آنسو استقلال آنقدر از خبرنگاران و مردم فاصله گرفته بود که هرگز با وجود صدرنشینی هم اخبار خوشی به مردم  مخابره نشد. اگر هم خبر خوبی وجود داشت « که حتما با وجود بیش از بیست هفته صدارت وجود داشته است» باز هم آن اخبار در دالان‌های سانسور خبری باقی ماند و به بیرون درز نکرد تا رابطه مردم با این تیم تقریبا قطع شود و حتی روی سکوها هم موج حمایت از تیم صدرنشین وجود نداشته باشد.

استراتژی صحیح برانکو در مقابل استراتژی اشتباه باشگاه استقلال در نهایت پرسپولیس را روی شانه‌های هوادارانش جلو آورد و استقلال را دور از هوادارانش از بورس و کورس خارج کرد. البته که مسائل فنی از استراتژی‌های رسانه ای هم مهمتر هستند اما برانکو با رسانه‌ها حاشیه را کنترل کرد و ارتباطش را هم حفظ کرد در اینسو استقلال که همچنان ممنوع المصاحبه است موفق به این کار نشد.






تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن