تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819665287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اپل همچنان تولید آیفون را کاهش می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:دیجیاتو: روز گذشته گزارشی منتشر شد با این مضمون که فروش آیفون همچنان روندی نزولی داشته و همین مساله شرکت ساکن کوپرتینو را بر آن داشته که در جریان سه ماهه جاری نیز تولید اسمارت فون های خود را پایین بیاورد.
این شرکت در بازه زمانی ماه ژانویه تا مارس (یعنی سه ماهه اخیر) حدودا 30 درصد از بازه زمانی مشابه در سال قبل، کمتر آیفون تولید کرد و پیشتر به تامین کنندگان قطعه خبر داده بود که کاهش تولید آیفون را در سه ماهه جاری هم ادامه می دهد.
گفته می شود شرکت مورد بحث به خاطر فروش آرام آیفون 6 اس و مدل 6 اس پلاس دست به چنین اقدامی زده و حتی قصد ندارد با بالا بردن تولید آیفون SE چهار اینچی کاهش تولید پرچمدارانش را جبران نماید.
طبق پیش بینی های اخیر، انتظار می رود که کل بازار اسمارت فون امسال آرام ترین رشد خود را تجربه نماید و در نتیجه در سال 2016، رشد فروش سال به سال اسمارت فون احتمالا برای نخستین بار کمتر از 10 درصد خواهد بود.
علاوه بر این، تحلیلگران باور دارند که اواخر این ماه اپل در گزارش مالی سه ماهه نخست خود از کاهش فروش سال به سال آیفون برای نخستین بار در طول تاریخ تولید این محصول خبر خواهد داد. طبق اعلام نظر کارشناسان امر، شرکت مورد بحث از ماه ژانویه تا مارس 54.6 میلیون آیفون به فروش رسانده که در مقایسه با 61.2 میلیون دستگاه به فروش رفته در بازه زمانی مشابه سال قبل کاهش محسوسی را نشان می دهد.
در پایان باید اضافه نماییم که ارزش سهام اپل نیز افتی 2.25 دلاری (معادل 2 درصد) را تجربه کرده و هم اکنون با قیمت 109.85 دلار معامله می شود.
[ مشاهده متن کامل خبر اپل همچنان تولید آیفون را کاهش می دهد در دیجیاتو ]

اپل همچنان تولید آیفون را کاهش می دهد






یکشنبه ، ۲۹فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دیجیاتو]
[مشاهده در: www.digiato.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن