تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803256425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توپالیدیس: قولی برای بقای راه‌آهن نمی‌دهم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: توپالیدیس: قولی برای بقای راه‌آهن نمی‌دهم
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن اعلام می‌کند قولی برای بقای تیمش نمی‌دهد.

یانیس توپالیدیس در گفت‌وگو با "ورزش سه"، درباره شرایط تیم راه آهن قبل از دیدار با نفت تهران می‌گوید: شرایط خوبی داریم. تمرینات خوبی را برگزار کردیم و امیدوار هستیم تا در بازی با نفت نتیجه لازم را کسب کنیم. خوشبختانه بازیکن محروم یا مصدوم هم نداریم. همه نفرات با انرژی زیاد تمرین کردند. 11 جنگجو داریم که می توانند 3 امتیاز بازی فردا را بگیرند.

شاید در ایران زندگی کنم

او که نخستین مربی یونانی شاغل در فوتبال ایران محسوب می‌شود، درباره شرایط کنونی اش اینطور توضیح می دهد: از زمانی که به ایران آمدم، این کشور را امن، زیبا و با مردمان خوب دیدم. زیرساخت‌های خوبی در کشور ایران وجود دارد. ایران و یونان جزو تمدن‌های قدیمی دنیا هستند  وبه همین خاطر فرهنگ مردم ایران به فرهنگ یونانی‌ها بسیار نزدیک است. من آمده‌ام تا چهره خوبی از مربیان یونانی در ایران به‌جا بگذارم. خوشبختانه مردم ایران هم تاکنون نسبت به من خیلی محبت داشتند و از زندگی در ایران لذت می‌برم. شاید شرایط طوری شود که در این کشور زندگی کنم.

رهاگل را به ایران می‌آورم

سرمربی راه‌آهن که 10 سال در تیم‌ملی یونان دستیار اتو رهاگل بوده است، درباره ارتباطش با این مربی عنوان می کند: اتور هاگل مثل برادرم است و هرروز با هم در ارتباط هستیم. ما عناوین بسیار خوبی مثل قهرمانی در جام ملت‌های اروپا همراه یکدیگر کسب کردیم و در دو جام جهانی نیز حضور داشتیم. او نه تنها مربی خوبی است که روانشناس خیلی خوبی هم محسوب می‌شود. خیلی چیزها از او یاد گرفتم و امیدوارم با تعاریفی که برای او از ایران کرده‌ام،‌راضی شود یکروز به ایران سفر کند.

تیم‌ کی‌روش زیبا بازی می‌کند

توپالیدیس نظرش را درباره کارلوس کی‌روش اینطور بیان می‌کند: کی روش مربی خوب و باسابقه‌ای است. او در اروپا یک مربی شناخته شده است و فوتبالی که تیم‌ملی ایران اکنون بازی می‌کند،‌فوتبال خیلی خوبی است. کی‌روش کار سختی در ایران دارد اما فکر می‌کنم او برای بار دوم بتواند با ایران به جام‌جهانی صعود کند.

در یونان هم مشکلات زیادی داشتیم

مشکلات مالی راه‌آهن این روزها بسیار زبانزد است. سرمربی زردپوشان اما انگار علاقه‌ای به پرداختن به موضوع مذکور ندارد: من هرگز راجع به این مسائل حرفی نزدم. سال‌ها در یونان در شرایطی کار کردم که شرایط اقتصادی خوب نبود و مشکلات زیادی داشتیم. با این حال ما تلاشمان را انجام دادیم تا بتوانیم موفق باشیم. در راه آهن هم شرایط بد نیست اما یکسری پرداختی‌ها عقب افتاده است. با این حال درصدی پرداخت شد و مسئولان باشگاه در جلسه با من قول دادند در آینده هم بخشی از مطالبات پرداخت شود.

قولی بابت بقا نمی‌دهم

توپالیدیس برای بقای تیمش در لیگ برتر قولی نمی‌دهد. او می‌گوید: زمانی که تیم را تحویل گرفتم، پانزدهم جدول بود. من نه در ابتدای فصل تیم را خودم بستم و نه در تعطیلات نیم‌فصل بودم که بازیکن جذب کنم. با این شرایط سخت هدایت راه‌آهن را قبول کردم. در راه‌اهن همه به دنبال یک هدف هستند و آن هم بقا در لیگ است اما من نمی‌توانم قولی بابت این مساله بدهم. تلاشم را می‌کنم تا بتوانیم در لیگ بمانیم اما کارمان سخت است.


14:34  1395/01/14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن