تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814294850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه نشینی به ویژه در شهرهای بزرگ فاجعه بزرگی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: حاشیه نشینی به ویژه در شهرهای بزرگ فاجعه بزرگی است استان‌ها > مرکزی - روستاییان به سبب مشکلاتی که در روستاها وجود دارد به شهر ها مهاجرت کرده و با ساکن شدن در حاشیه شهرها و در مناطقی که از حداقل امکانات برخوردار نیست با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند که آسیب های اجتماعی فراوانی مانند قاچاق مواد مخدر و غیره به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در آیین دیدار با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان که به مناسبت سالروز تاسیس بنبادمسکن، برگزار شد، گفت: بنیاد مسکن نهادی انقلابی است که کارکنان خدوم، مومن و با انگیزه آن همواره در راه آرمان های امام راحل و شهدا گام برمی دارند.
وی با بیان اینکه تشکیلات اداری چابکی و چالاکی نهاد های انقلابی را ندارند، ابراز کرد: اجرای طرح های تفصیلی، مقاوم سازی و بازسازی، صدور سند و تفکیک زمین در روستاها و در خدمت فقرا و نیازمندان بودن عامل تثبیت جوانان و خانواده ها در روستاها ست؛ لذا بنیاد مسکن باید در این راستا بسیار تلاش کند.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه امروز حاشیه نشینی به ویژه در شهرهای بزرگ فاجعه بزرگی است، ادامه داد: به سبب مشکلاتی که در روستاها وجود دارد مشاهده می کنیم که تعداد زیادی از آن ها به شهر ها مهاجرت کرده و با ساکن شدن در حاشیه شهرها و در مناطقی که از حداقل امکانات برخوردار نیست با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند که آسیب های اجتماعی فراوانی مانند قاچاق مواد مخدر و غیره به دنبال دارد؛ بنابراین باید با برنامه ریزی هایی که در شهرهای دارای جمعیت زیر 25 هزار نفر و روستاها انجام می شود و با بهینه سازی فضا، توزیع زمین و ایجاد اشتغال مایه دلگرمی جوانان شده و مانع از مهاجرت آن ها به شهرها شویم.
وی با اشاره به اینکه اقدامات ارزنده ای که بنیاد مسکن در روستاها انجام می دهد مانع از مهاجرت روستاییان به شهرهاست، ابراز کرد: همچنین اقدامات این نهاد انقلابی در منطقه شهری در قالب ساخت مسکن برای محرومین و ساخت مسکن برای خانواده هایی که دارای فرزندان معلول هستند و اجرای پروژه کوی کوثر در اراک نیز از دیگر اقدامات قابل تقدیر بنیاد مسکن است.

کلید واژه ها: استان مرکزی - قربانعلی دری نجف آبادی -




شنبه 28 فروردین 1395 - 20:18:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن