تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815369038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمی نسب: دربی سه چهره برتر داشت


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
هاشمی نسب: دربی سه چهره برتر داشت




مدافع اسبق پرسپولیس و استقلال گفت: برنده دربی تیم پرسپولیس، محسن ترکی و مهدی رحمتی هستند.





کاپ: مهدی هاشمی نسب درباره دربی 82 اظهارداشت: جمعه روز خیلی خوب پرسپولیس و روز خیلی بد تیم استقلال بود. البته خداراشکر که استقلال رحمتی را داشت. هرچند که او در دو صحنه مرتکب اشتباه شد اما اگر نبود فاجعه ای بزرگتر از بازی معروف به 6 تایی ها گریبان استقلال را می گرفت. ایراد کار استقلال مشکل بدنی، تاکتیکی و ترس از این مسابقه بود.

وی ادامه داد: من بازی های دهه 40، 50 را ندیده ام اما دربی 82 بهترین مسابقه میان دو تیم پرسپولیس و استقلال در دو، سه دهه اخیر به شمار می رود که هر دو تیم روی دروازه یکدیگر حملات گسترده ای انجام دادند و 6 گل بین دو تیم ردوبدل شد و تیم پرسپولیس موقعیت کنونی اش را مدیون اعتماد به یک مربی کاربلد و باشخصیت نظیر برانکو ایوانکوویچ است. یک مربی جدا از اینکه باید دانش و درک بالایی داشته باشد این است که بتواند خواسته هایش را به بازیکنان تحمیل کند و آنها نیز در میدان عمل قادر باشند خواسته های مربی را اجرا کنند و برانکو توانسته پرسپولیس را به یک تیم فوق العاده در لیگ پانزدهم تبدیل کند. تیمی که میانگین سنی کمی دارد و برای لیگ شانزدهم پخته تر می شود و با جذب چند بازیکن جدید بسیار قدرتمندتر خواهد شد و استقلال باید از حالا به فکر آینده باشد چون رقیب دیرینه اش با برانکو جان تازه ای گرفته است.

هاشی نسب در خاتمه گفت: درست نیست از تیم پرسپولیس یکی را به عنوان بهترین چهره دربی معرفی کنیم چون همه آنها در کنار یکدیگر یک تیم خوب را درست کرده اند. به نظر من دربی سه چهره برتر داشت. تیم پرسپولیس، مهدی رحمتی و محسن ترکی که بهترین داور تاریخ دربی در سه دهه اخیر بوده است. ترکی در چنین مسابقه پربرخورد، پرگل و حساسی هیچ تصمیم اشتباه تاثیرگذاری نگرفت و با قاطعیت همه صحنه ها را قضاوت کرد. اوج کار او زمانی بود که پرسپولیس 2برصفر جلو بود و روی بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه خطا شد و او بدون ترس و در نظر گرفتن تبعات گل سوم بازی در همان دقایق اولیه اعلام پنالتی کرد که خوشبختانه رحمتی آن پنالتی را از طارمی گرفت وگرنه اگر آن پنالتی گل می شد پرسپولیس در نیمه اول گل چهارم و چه بسا پنجمش را هم می زد. این را هم باید در نظر بگیرید در یک روز بد خیلی چیزها برای یک تیم بد می شود. در روز بعد نفرات یک تیم تصمیمات اشتباهی می گیرند و این جمعه برای استقلال واقعا بد و تلخ بود.







تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن