تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820898342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زلزله مرگبار 7.2 ریشتری در ژاپن بار دیگر قربانی گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: زمین لرزه ای به بزرگی 7/3 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در ساعات اولیه امروز شنبه جنوب ژاپن را تکان داد و دست کم شش کشته و شمار زیادتری زخمی بر جای گذاشت و ساختمان ها را فرو ریخت.
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از رویترز، این زمین لرزه یک روز پس از وقوع زلزله دیگر در همان منطقه رخ داد که دستکم 15 کشته بر جای گذاشته بود.
مقامات ژاپن هشدار داده اند که به منطقه وسیعی خسارت وارد شده است و گزارش ها حکایت از آن دارند که شماری زیر آوار ساختمان های فرو ریخته مانده اند و برق منطقه قطع شده است. همچنین برخی از این ساختمان ها دچار حریق شده اند.
شبکه خبری ان اچ کی ژاپن گزارش داد که به ساکنان نواحی مجاور یک سد به دلیل احتمال شکسته شدن سد اعلام کردند، این نواحی را ترک کنند.
یک مقام دولتی گفت : زلزله شنبه موجب هشدار در مورد وقوع سونامی شده هرچند که بعدا توصیه به عمل آمده لغو شده و هیچ گونه نارسایی در کار سه نیروگاه هسته ای مستقر در منطقه مشاهده نشده است .
مردمی که هنوز زلزله روز پنجشنبه را از یاد نبرده بودند بامداد شنبه به خیابانها ریختند. در شهر یاتسوشیرو ، ظاهرا یک آپارتمان دچار آتش سوزی شده و در عین حال در یک خانه پرستاری در شهر ماشیکی تعدادی از ساکنان زیر آوار گیر کرده بودند.
"ان اچ کی" از کشته شدن دستکم 12 نفر و انتقال 1000 زخمی به بیمارستان برای مداوا خبر داده ولی گمان می رود این آمار به دلیل وخیم بودن حال برخی از مجروحان افزایش یابد.
در این حادثه نیز بیش از 69 هزار منزل مسکونی تخریب شده اند.
[ مشاهده متن کامل خبر زلزله مرگبار 7.2 ریشتری در ژاپن بار دیگر قربانی گرفت در خبرگزاری بسیج ]


شنبه ، ۲۸فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن