تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820149641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رجب فرصتی برای دوری کردن از مادیات و خلوت با خالق هستی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه سیاسی: امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه نباید فرصت اعتکاف را در این ماه از دست داد گفت : رجب فرصتی برای دوری کردن از مادیات و خلوت با خالق هستی است .
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت الاسلام حسن علیدادی امام جمعه کیش ذیروز 27 فروردین در خطبه های این هفته نماز جمعه کیش با تاکید بررعایت تقوای الهی درتمامی امور زندگی به توان موشکی ایران اسلامی در صدر اخبار محافل سیاسی ونظامی جهان اشاره کرد و گفت: آمریکایی که از مهار موشکی ایران سخن می گوید خود از نخستین کسانی است که از سلاح های هسته ای در دنیا استفاده کرده و به اقصی نقاط جهان لشکر کشی می کند.
وی با بیان اینکه امریکائیان کسانی هستند که کشورهای مظلوم را یکی پس از دیگر مورد تجاوز و غارت قرار می دهند افزود : آمریکا در تاریخ نشان داده رو سیاه ترین کشور در تجاوز ، ظلم و غارت به دیگر کشورها است .
امام جمعه کیش به تجهیز تکفیری ها توسط حامیاتن تروریست اشاره کرد و گفت : آنها تکفیری ها را به جان جهان اسلام انداخته اند و سلاح های جهنمی خود را بر سر ملت مظلوم یمن فرود می آورند .
حجت الاسلام علیدادی ریشه همه نا امنی ها در جهان را امریکا و اسرائیل دانست و گفت : جمهوری اسلامی به دنبال جنگ نیست و در طول تاریخ نیز این را ثابت کرده است .
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی اجازه نزدیک شدن دشمنان را به مرزهای خود نخواهد اظهار داشت : هر گاه حرکت نسنجیده و تعرضی به جمهوری اسلامی صورت گیرد امریکا و اسرائیل جان سالم به در نخواهند برد.
علیدادی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی گفت : ارتش پیش از پیروزی انقلاب با حضور در میان مردم و بیعت با رهبری در خدمت نظام و رهبر معظم انقلاب حرکت های ارزشمندی انجام داده است و در روزهای سخت نیز شاهد خدمات دین محور و اخلاق محور به اسلام بوده ایم .
امام جمعه کیش ارتش جمهوری اسلامی را از برترین و مقتدرترین ارتش های جهان دانست و گفت : ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح کشور از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی دفاع می کند و توطئه های دشمنان را خنثی می سازد .
وی به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : آنها بخشی از نیروهای مسلح و جان برکف جمهوری اسلامی ...
[ مشاهده متن کامل خبر رجب فرصتی برای دوری کردن از مادیات و خلوت با خالق هستی است در خبرگزاری قرآنی ایران ]


شنبه ، ۲۸فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن