تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804391216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام تلاشم فراهم شدن رفاه و آرامش مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار یزد در نشست خبری مطرح کرد تمام تلاشم فراهم شدن رفاه و آرامش مردم است استاندار یزد با بیان اینكه دولت یازدهم زمینه امید را در مردم افزایش داده گفت: در مسئولیتی كه بر عهده دارم تمام تلاشم فراهم شدن رفاه، آرامش و آسایش مردم استان است.
۱۳۹۵ شنبه ۲۸ فروردين ساعت 08:50

خبرگزاری پانا+

 به گزارش پانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، عصر چهارشنبه 25 فروردین ماه نشست استاندار یزد، با حضور اصحاب رسانه در تالار اندیشه استانداری برگزار شد.در این نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، مدیركل حوزه استاندار و مشاور استاندار در امور اطلاع رسانی و روابط عمومی حضور داشتند.
استاندار یزد در این نشست كه نزدیك به سه ساعت به طول انجامید ضمن تقدیر از نقش مؤثر اصحاب رسانه استان در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی صحیح به مردم اظهار داشت: شما در دو اتفاق مهم سال گذشته نقش مهمی را ایفا كردید و زمینه مشاركت خوب و با نشاط مردم را در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و استقبال از رئیس محترم جمهور جمهور و كاروان تدبیر و امید در سفر به استان یزد را فراهم نمودید.

«سیدمحمد میرمحمدی» ادامه داد: انتخابات هفتم اسفند ماه پرشور، با حضور گسترده مردم، سالم و قانونمند برگزار شد و 74 درصد مردم استان در این انتخابات شركت كردند.

وی افزود: به لطف خداوند فضای همدلی، تعامل و همكاری خوبی بین مدیران دستگاه های مختلف استان وجود دارد و همه در تلاش برای خدمت شایسته به مردم هستند و فضای همدلی و همزبانی بین دولت و ملت را در استان شاهد هستیم.

میرمحمدی تصریح كرد: در سال گذشته مباحث مذاكرات هسته ای، برجام و انتخابات را داشتیم و به خواست خدا با فرمایش بسیار عمیق و موثر مقام معظم رهبری، شاهد همدلی و همزبانی بین دولت و ملت و دستاوردهای خوبی برای كشور بودیم. حركت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی عالی ترین مقام اجرایی استان با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: حركت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی با طرح و برنامه های مشخص، اولویت سال 95 در استان است.

وی ادامه داد: ستاد راهبری تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان تشكیل شده و دولت تدبیر و امید در راستای تحقق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب 12 برنامه ملی، 60 طرح و 250 پروژه تعریف كرده است كه تلاش می كنیم برش های استانی آنها را به بهترین نحو اجرا كنیم.

استاندار یزد افزود: پرهیز از هدردادن منابع مالی كه پس از برجام باید وارد كشور می شود، احیای بخش های اقتصادی كه قبلاً در آنها سرمایه گذاری شده، مبارزه جدی با فساد و قاچاق در كشور و نگاه به صنایع خرد و كوچك از جمله برنامه هایی است كه در زمینه اقتصاد مقاومتی مدنظر قرار گرفته است. پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری اولویت كاری مسئولان استان میرمحمدی با بیان اینكه در سفر ریاست جمهور و كاروان تدبیر و امید به استان مصوبات بسیار خوبی به تصویب رسیده است اظهار داشت: برای طرح های 44 گانه سفر رئیس جمهوری جمعاً 970 میلیارد تومان اختصاص یافته است كه 100 درصد آنها تحقق خواهد یافت.
وی حوزه های اولویت دار این پروژه ها را آب، بهداشت و درمان، فرهنگ و هنر، میراث فرهنگی، حمل ونقل، آموزش عالی، كشاورزی و منابع طبیعی و ورزش و جوانان عنوان و تصریح كرد: ستاد پیگیری مصوبات سفر تشكیل شده و با جدیت و آمادگی كامل پی گیر جذب اعتبارات اختصاص یافته است. دفاع از عملكرد مدیران استان عالی ترین مقام اجرایی استان ضمن دفاع از عملكرد مدیران دستگاه های اجرایی استان گفت: به مدیران استان نمره18 به بالا می دهم و از تمامی آنها رضایت كامل دارم، اگر خلاف این مطلب ثابت شود لحظه ای درنگ نخواهم كرد.
میرمحمدی خاطرنشان كرد: تمام مسئولان كشوری كه به یزد آمده اند از هماهنگی، همدلی و همكاری مدیران استان تقدیر كرده اند كه این موضوع یك افتخار و سرمایه ای بزرگ برای استان و نظام است.

استاندار یزد با اشاره به برخی تغییرات انجام شده در استان اظهار داشت: در تغییر مدیران حفظ حرمت افراد و خانواده آنها مورد توجه ویژه قرار گرفته و ابتدا مسئولیت جدید آن مدیر در نظر گرفته شده و سپس اقدام به تغییر شده است.
وی ادامه داد: البته برخی از تغییرات انجام شده در استان نیز بدون هماهنگی ما انجام بوده است اما در تغییرات به این مهم اهتمام داشته ایم كه نظر مشورتی تمام دوستان از همه گرایش ها گرفته و بهترین گزینه انتخاب شود، زیرا مبنای ما در تغییرات كارآیی و خدمت صادقانه به مردم است و گرایش به گروه، حزب و جناح سیاسی خاصی اصلاً ملاك عمل نبوده و نخواهد بود. در خدمت شما و مردم استان هستم میرمحمدی در پاسخ به سؤال یكی از خبرنگاران مبنی بر اینكه هر چند وقت یكبار شایعه استعفا یا پایان کار شما به استاندار یزد به ویژه در فضاهای مجازی مطرح می شود؛ تصریح كرد: برخی از عزیزان در استان سرگرمی هایی دارند و هر كسی یك جور برای خود زمینه های دلخوشی و شادی را فراهم می كند، چند نفر هم با طرح اینگونه مسایل خوشحالی می كنند که بگذارید این عده خوش باشند.
استاندار یزد ادامه داد: خود شادی این افراد كه تعدادشان از انگشتان دست هم كمتر است نوعی نشاط اجتماعی است و ما حتی راضی به ناراحت شدن آنها نیز نیستیم، اما همانطور كه گفتید این موارد شایعه است و با تمام وجود شبانه روز در خدمت شما و مردم استان هستم. داوری افكار عمومی را ملاك قرار دهیم میرمحمدی اظهار داشت: باید فضایی ایجاد شود كه انتقادها بیان شود تا بتوان با شناسایی معایب، كارها را به درستی پیش ببریم، از سوی دیگر برخی با بیان انتقاد و نظر خود به آرامش می رسند و نباید دهان آنها را بست با این حال در تمامی حوزه ها ملاك فعالیت و عمل ما باید قضاوت مردم و داوری افكار عمومی باشد. نشاط اجتماعی لازمه جامعه پویا و سالم وی با بیان اینكه نشاط اجتماعی لازمه جامعه ای پویا و سالم است گفت: در جامعه هیچ فردی مخالف نشاط اجتماعی نیست و به نظر نمی رسد فردی باشد كه مخالف شادی مردم باشد اما، عده ای با اهداف شخصی و جناحی قصد دارند سوژه ای برای خود و سلیقه های همراهشان درست كنند ولی نمی دانند كه مردم همه چیز را به خوبی متوجه می شوند.
عالی ترین مقام اجرایی استان ادامه داد: شعار و استراتژی دولت یازدهم، تدبیر، امید، شادابی و نشاط است و امكان ندارد تدبیر و امید در فضای غم، اندوه، بیچارگی، بدبختی و جدال های بیهوده محقق شود. كاهش تورم مهمترین دستاورد دولت میرمحمدی مهمترین دستاورهای دولت تدبیر و امید را كاهش تورم، رشد اقتصادی، پیروزی غرورآفرین در مذاكرات هسته ای و برجام، ایجاد اشتغال و كاهش نرخ بیكاری و برگزاری سالم و باشكوه انتخابات عنوان و خاطرنشان كرد: همه این موارد با ایجاد فضای همدلی، هماهنگی، تعامل و همزبانی میسر شده است. اختصاص 400 میلیون دلار برای انتقال آب به استان استاندار یزد درباره پروژه انتقال آب از خلیج فارس به یزد اظهار داشت: عملیات اجرایی این خط انتقال آغاز شده و دولت نیز برای این طرح 400 میلیون یورو تخیصیص داده است تا این عملیات با قدرت ادامه یابد، ضمن آنكه دو شركت گل گهر و چادرملو در دو استان مهم معدنی كشور برای ادامه این پروژه سرمایه گذاری های لازم را انجام خواهند داد.
میرمحمدی ادامه داد: دولت تدبیر و امید برای مدیریت مصرف آب كشاورزی استان نیز مبلغ 140میلیارد تومان بودجه اختصاص داده است. سه هزار و 378 طرح نیمه تمام میراث دولت قبل عالی ترین مقام اجرایی استان در پاسخ به سؤال یكی از خبرنگاران مبنی بر تعداد پروژه های نیمه تمام استان به جای مانده از دولت قبل، تعداد این پروژه ها را سه هزار و 378 طرح و پروژه عنوان كرد و افزود: از این تعداد یك هزار و 844 طرح و پروژه تكمیل یا تعیین تكلیف شده است و یك هزار و 500 مورد هم تعیین تكلیف و واگذار می شود. نرخ بیكاری استان یازده و 2 دهم درصد استاندار یزد با بیان اینكه نرخ بیكاری در استان یزد در حال حاضر یازده و 2 دهم درصد است تصریح كرد: در سال گذشته این آمار هفت و 6 دهم درصد بود كه به 13 درصد رسید و دوباره كاهش یافت بنابراین شاید نتوان آماری در این رابطه به درستی ارائه كرد.
وی ادامه داد: بعضی افراد به كارهای غیررسمی مشغول هستند ولی در زمان پرسشگری بیان می كنند كه بیكار هستند و تعطیلی برخی كارخانه ها و تعدیل نیرو نیز می تواند نرخ بیكاری را افزایش دهد. نقش مهم گردشگری در توسعه استان میرمحمدی نقش مهم گردشگری و میراث فرهنگی در توسعه استان را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: هر صنعتی كه بتواند اشتغال، رونق اقتصادی و نشاط اجتماعی ایجاد و به مردم خدمات ارائه كند به توسعه استان كمك كرده است.
عالی ترین مقام اجرایی استان ادامه داد: برگزاری انتخابات مرحله دوم در حوزه انتخابیه مهریز، اهتمام به امر اشتغال به ویژه برای فارغ التحصیلان دانشگاهی، جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی برای استان، ساماندهی اتباع بیگانه، فراهم كردن بستر رونق اقتصادی در استان، تعیین تكلیف پروژه های نیمه تمام و برگزاری هفتمین اجلاس مجمع كشورهای جهان اسلام در خردادماه، از مهمترین برنامه ها و اولویت های كاری مسئولان ارشد و مدیران استان در سالجاری است. یك قطره آب از حوزه زاینده رود برداشت نمی كنیم استاندار یزد در پاسخ به سؤال یكی از خبرنگاران استان مبنی بر اعتراض های مردم اصفهان در مورد انتقال آب از زاینده رود به استان یزد تصریح كرد: ما حتی یك قطره آب از زاینده رود برداشت نمی كنیم و آبی كه به استان یزد منتقل می شود از سرچشمه های كارون به سد زاینده رود می ریزد.
وی افزود: بنابراین آبی كه مردم استان یزد مصرف می كنند حق آبه اصفهان نیست و ارتباطی با اصفهان ندارد و تنها مسیر آن از اصفهان می گذرد و هیچ فردب این اجازه را ندارد كه مانع انتقال آب آشامیدنی مردم به استان یزد شود. مخالف جیره بندی آب هستم عالی ترین مقام اجرایی استان با بیان اینكه استان یزد سال هاست كه از خشكسالی رنج می برد اظهار داشت: تا می توانیم تلاش می كنیم كه آب آشامیدنی مردم استان یزد حتی یك ساعت هم قطع نشود و به شدت مخالف جیره بندی آب هستیم اما، امیدواریم مردم نیز با صرفه جویی، مدیریت مصرف آب را مدنظر قرار دهند. هدف ما رفع آلودگی هوا است میرمحمدی در پایان سخنان خود با بیان اینكه ما نمی خواهیم كوره های آجرپزی را تعطیل كنیم بلكه هدف ما از بین بردن آلودگی های هوای استان است خاطرنشان كرد: بسیاری از رسانه ها و مردم علت آلودگی هوای شهر را فعالیت كوره های آجرپزی می دانند در حالیه تعدادی از كوره های دارای مشكل تعطیل شده اند، تعدادی به سایت خارج از شهر انتقال داده شده اند، تعدادی از فیلتر استفاده می كنند و تعدادی نیز سوخت خود را تغییر داده و گازسوز شده اند.
استاندار یزد افزود: با این حال اگر واحدی به صورت مشخص از سوی مردم و رسانه ها به عنوان واحد آلاینده معرفی شود، به سرعت برای رفع آلودگی آن پی گیری های لازم را انجام خواهیم داد.
گفتنی است در پایان این نشست خبری از تعداد بالغ بر 140خبرنگار و فعال رسانه ای با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

 
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن