تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813050031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های مدیر صندوق سپاس جهت تسویه واحدهای آن


واضح آرشیو وب فارسی:بورس نیوز: صندوق سرمایه گذاری پاداش سهامداری توسعه از آغاز فعالیت خود تاکنون به اهداف و برنامه های خود دست یافته است. به گونه ای که آخرین رقم NAVصدور صندوق سپاس طی روز گذشته 13136 ریال بوده که این امر بیانگر این است که بازدهی مورد نظر محقق شده است.
واحدهای صندوق سرمایه گذاری پاداش سهامداری توسعه در نماد "سپاس" طی 16 اسفند ماه سال 93 با قیمت 1000 تومان در بازار سرمایه عرضه شد و مقرر گردید تا در سر رسید آن یعنی 31 فروردین ماه سال 95 هر واحد از این صندوق با اختیار فروش به قیمت 1300 تومان اعمال شود

بر این اساس با توجه به نزدیک شدن به زمان سر رسید صندوق مذکور، این سوال مطرح می شود که برنامه های مدیر و متولی صندوق سپاس برای تسویه با دارندگان آن چگونه خواهد بود؟

در همین ارتباط، مدیر عامل مرکز مالی ایران به عنوان مدیر صندوق سپاس در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: صندوق سرمایه گذاری پاداش سهامداری توسعه از آغاز فعالیت خود تاکنون به اهداف و برنامه های خود دست یافته است. به گونه ای که آخرین رقم NAV صدور صندوق سپاس طی روز گذشته 13136 ریال بوده که این امر بیانگر این است که بازدهی مورد نظر محقق شده است.

علی نقوی در خصوص برنامه های این مجموعه برای تسویه واحدهای صندوق سپاس اظهار داشت: در اطلاعیه اولیه عرضه واحدهای صندوق در بازار سرمایه سه راهکار جهت اعمال اختیار فروش واحدهای صندوق اعلام شده که بر اساس آن در حال انجام مذاکراتی با مدیران صندوق توسعه بازار سرمایه به عنوان تضمین کننده واحدها هستیم که نتایج نهایی طی روزهای آتی به شرکت بورس اوراق بهادار تهران اعلام می شود و در نهایت از طریق این شرکت به اطلاع سهامداران می رسد.

وی در بیان سه راهکار تعیین شده برای تسویه واحدهای صندوق گفت: انتقال واحدهای صندوق به قیمت اعمال یا پرداخت ما به التفاوت قیمت اعمال و خالص ارزش دارایی های صندوق در تاریخ اعمال به دارندگان به صورت نقد یا از طریق واگذاری اوراق بهادار جدید از عرضه کننده به دارنده از جمله راهکارهای پیش رو جهت تسویه واحدها است که البته همانطور که عنوان شد این روش توسط مدیر صندوق و از طریق پیغام ناظر بازار اعلام می شود.

مدیر عامل مرکز مالی ایران در خصوص تفاوت میان NAV و قیمت روز هر واحد از صندوق سپاس ابراز داشت: به طور معمول صندوق ...
[ مشاهده متن کامل خبر برنامه های مدیر صندوق سپاس جهت تسویه واحدهای آن در بورس نیوز ]


شنبه ، ۲۸فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بورس نیوز]
[مشاهده در: www.boursenews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن