تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820907062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارشی از دیدارهای برگزارنشده میان استقلال و پرسپولیس!


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



گزارشی از دیدارهای برگزارنشده میان استقلال و پرسپولیس!
روز نو : دربی 82 میان تیم‌های پرسپولیس و استقلال در حالی روز جمعه 27 فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که این بازی سنتی در حیات ۴۷ ساله خود شاهد اتفاقات و حوادث عجیبی بوده است که شاید در کمتر جای دنیا بتوان شاهد آن باشیم.
 
از نکات عجیب و جالب 81 دربی برگزار شده این است که در سال ۱۳۷۲ هیچ بازی میان تیم‌های پرسپولیس و استقلال انجام نشد و این در حالی است که در سالی مثل سال ۹۰ این دو تیم ۵ بار با یکدیگر بازی کردند. در سال ۱۳۷۲ به دلیل حضور استقلال در لیگ دسته سوم هیچ دربی میان این تیم و پرسپولیس برگزار نشد. همچنین در سال ۱۳۵۷ و به دلیل انقلاب اسلامی بازی‌های فوتبال نیمه کاره ماند و به همین دلیل در این سال هم شاهد برگزاری دربی نبودیم.
 
در دهه ۶۰ هم کشورمان درگیر جنگ تحمیلی با رژیم بعث عراق بود و مسابقات فوتبال با نظم خاصی برگزار نمی‌شد. به همین دلیل و به جهت برگزاری نامنظم لیگ منطقه‌ای در سال‌های ۱۳۶۳ و ۱۳۶۴ باز هم هیچ تقابلی میان پرسپولیس و استقلال به وجود نیامد تا علاقمندان به این بازی در سال ۱۳۶۵ و در تاریخ ۲۵ خرداد شاهد بیست و هفتمین دربی پایتخت باشند.




تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن