تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815041629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته نخست کورس اسب‌دوانی بهاره گنبد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
هفته نخست کورس اسب‌دوانی بهاره گنبد برگزار شد

هفته 24 کورس اسب دوانی گنبد کاووس


شناسهٔ خبر: 3599429 - جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰
استانها > گلستان

گنبدکاووس – هفته نخست مسابقات کورس اسب‌دوانی بهاره گنبدکاووس در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، در هفته نخست این رقابت‌ها عصر جمعه ۶۷ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبردداخلی در هشت دور هزار متری با یکدیگر به رقابت پرداختند. در دور اول اسب‌های ترکمن سه تا پنج ساله با امتیاز مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که پیمان قلرعطا با اسب باران قره تپه زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و یوسف دهش با اسب طوفان گلن و کمال دالیجه عطا با اسب جادوگر سنجر به ترتیب دوم و سوم شدند. رقابت دور دوم میان اسب‌های ترکمن سه و چهار ساله و دو تا ۱۲ امتیازی به مسافت هزار متر بود که حسین رجال با اسب آرچین حبیب ایشا عنوان اول را به دست آورد و جواد آچاک با اسب آی سن (۲) و طاهر گوگ نژاد با اسب ترکمن گزل به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند. در دور سوم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله با امتیاز مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که بنیامین جرجانی با اسب کاستینو موفق به کسب مقام اول شد و عیدمحمد غراوی با اسب فیروزه و آق اویلی بشگرد با اسب ال کاپو (۲) به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند. رقابت در دور چهارم میان اسب‌های تروبردداخلی سه و چهار ساله و هشت تا ۲۰ امتیازی به مسافت هزار متر شکل گرفت که نادر صالح پور با اسب لیدیا زودتر از سایرین از خط پایان عبور کرد و ابوطالب چاریزاده با اسب لاکی بویز و ستار مهرانی با اسب میس مامبو به ترتیب دوم و سوم شدند.  

  در دور پنجم اسب‌های دوخون سه تا پنج ساله و ۱۸ تا ۲۶ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که محمد خوجملی با اسب آی گون (۲) نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و بنیامین جرجانی با اسب بروسا و ابوطالب چاریزاده با اسب وین لای نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند. اسب‌های تروبردداخلی سه و چهار ساله و صفر تا ۱۰ امتیازی برگزار کننده رقابت دور ششم به مسافت هزار بودند که حسین رجال با اسب آدمیرال مقام اول را کسب کرد و امین محمدی با اسب ترن هچ و بنیامین جرجانی با اسب یونیک رفلکشن به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به دست آوردند. در دور هفتم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و هشت تا ۱۸ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که پیمان قلرعطا با اسب فدرال زودتر از سایرین به مقصد رسید، ابوطالب چاریزاده با اسب دازلار عنوان دوم را کسب کرد و اسب آی هان در جایگاه سوم ایستاد. در دور هشتم و پایانی اسب‌های دوخون سه تا پنج ساله و دو تا ۱۲ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که نادر صالح پور با اسب مهتاج نفر اول از خط پایان گذشت و عیدمحمد غراوی با اسب فربال و مهرداد خوجملی با اسب آلماگل (۲) به ترتیب دوم و سوم شدند. گفتنی است؛ مسابقات اسب‌دوانی کورس بهاره گنبدکاووس قرار بود جمعه ۲۰ فروردین آغاز شود، اما به دلیل اعتراض مالکان و مربیان و به دستور فرماندار ویژه این شهرستان، یک هفته به تعویق افتاد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن