تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819844628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خجسته صاحب مدال نقره شد/ پایان طلسم هشت ساله


واضح آرشیو وب فارسی:مهر نیوز: عضو تیم ملی جودو کشورمان با قبول شکست مقابل حریف مغولستانی خود بعد از هشت سال جودو ایران را در وزن ۶۶- کیلوگرم صاحب مدال نقره کرد.
به گزارش خبرنگار مهر ، پرونده جودوکاران کشورمان در روز نخست از رقابتهای قهرمانی آسیا با کسب یک مدال نقره در تاشکند بسته شد. تیم ملی جودو کشورمان امروز هشت نماینده را برای دیدار با رقبای خود به روی تاتامی مسابقات قهرمانی آسیا فرستاد که هفت جودوکار از دور رقابتها حذف شده و علیرضا خجسته در وزن ۶۶- صاحب مدال نقررشد.
خجسته دور نخست «لی تینگ» از هنگ کنگ را شکست داد و سپس «اسماقولیف» از قزاقستان را از پیش رو برداشت و در مرحله یک چهارم نهایی در مبارزه با «ما دوان بین» از چین صاحب پیروزی شد و به نیمه نهایی صعود کرد.این جودوکار کشورمان در این مرحله هم «هونگ چن» تایوانی را شکست داد و به دیدار نهایی راه پیدا کرد. 
وی برای کسب مدال طلا «داودوان التانوخ» از مغولستان را پیش رو داشت که نتیجه را به وی واگذار کرد و نقره گرفت.این جودوکار مغولستانی با رنکنیگ ۱۵ جهان دو هفته پیش مدال نقره رقابتهای جایزه بزرگ سامسون در ترکیه را کسب کرده و برنز گراند اسلم پاریس ، سامسون و تیومن در سال ۲۰۱۵ را در کارنامه دارد. 
آخرین با آرش میراسماعیلی در سال ۲۰۰۸ در جیجو کره جنوبی در وزن ۶۶- کیلوگرم برای تیم ملی جودو در مسابقات قهرمانی آسیا مدال طلا کسب کرده بود و خجسته بعد از هشت سال جودو ایران را در این وزن به مدال رساند. 
محمد محمدی بریمانلو ، ناصر ناصری پور، مهدی فتحی پور ، وحید بنا، طاهره آذرپیوند، الهام بهرامی و دنیا آقایی دیگر نمایندگان ایران در روز نخست بودند که از دور رقابتها کنار رفتند. 
برنامه روز دوم مسابقات
فردا شنبه در دومین روز این رقابتها جودوکاران اوزان ۸۱- تا ۱۰۰+ کیلوگرم در بخش مردان به دیدار رقبای خود می روند. در وزن ۸۱- کیلوگرم سعید ملایی جودوکار المپیکی کشورمان دور نخست استراحت دارد و در ادامه به مصاف برنده مبارزه ژاپن و چین خواهد رفت. در این وزن ۲۵ جودوکار رقابت خواهند کرد.
سعید مرادی در وزن ۹۰- کیلوگرم که ۱۹ جودوکار پیکار خواهند کرد دور نخست «هوراس» از اندوزی را پیش رو دارد و سپس به مصاف جودوکاری از ترکمنستان می رود. جواد ...
[ مشاهده متن کامل خبر خجسته صاحب مدال نقره شد/ پایان طلسم هشت ساله در خبرگزاری مهر ]

خجسته صاحب مدال نقره شد/ پایان طلسم هشت ساله






جمعه ، ۲۷فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر نیوز]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن