تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815590303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطع آب 15 روستای لرستان بر اثر سیل


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: قطع آب 15 روستای لرستان بر اثر سیل
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان با اشاره به وقوع سیل اخیر، تعداد روستاهای بدون آب شرب استان را 15 مورد اعلام کرد.
آفتاب : علیرضا کاکاوند در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب که به دنبال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها، آب برخی از روستاهای استان طی روز گذشته قطع شده بود، افزود: در حال حاضر تنها 15 روستا در سطح استان مشکل آب آشامیدنی دارند که امیدواریم هرچه سریع‌تر مشکل‌شان برطرف شود.


وی ادامه داد: از این 15 روستا دو مورد مربوط به شهرستان چگینی بوده که مشکل یکی از روستاها تا چند ساعت آینده برطرف شده و برای مردم این روستا آب‌ شرب وصل می‌شود.


کاکاوند اظهار کرد: 13 روستای دیگری که دچار قطعی آب شده‌اند مربوط به شهرستان پلدختر بوده که هفت مورد از آنها نهایتاً تا چند ساعت آینده مشکل‌شان حل خواهد شد.


این مقام مسئول تصریح کرد: در مورد هفت روستای باقیمانده به دلیل این‌که در مسیر رودخانه قرار دارند فعلاً نمی‌توانیم کاری برایشان انجام دهیم و باید منتظر فروکش شدن آب و سیلاب باشیم.


کاکاوند با بیان این‌که این 15 روستا جمعیتی بالغ بر 3 هزار نفر دارند، یادآور شد: آب شرب 1500 نفر در این روستاها به وسیله 12 دستگاه تانکر سیار تأمین می‌شود.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان در پایان با بیان این‌که خوشبختانه با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده هیچ‌گونه مشکلی در تأمین آب روستائیان نداریم، گفت: به تعداد کافی آب بسته‌بندی شده نیز داریم که بین روستاهای استان توزیع خواهد شد.






تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن