تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803347806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت 19 واحد صنعتی و معدنی به عرصه تولید رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


بازگشت 19 واحد صنعتی و معدنی به عرصه تولید رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد استان‌ها > کهکیلویه و بویر احمد - در اولین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری مشکلات چندین واحد و طرح صنعتی از جمله سیمان سپو، کارخانه قند یاسوج، کارخانه روغن نباتی گل زیبای پرند و دستمال کاغذی ستایش کهگیلویه بررسی و بر رفع مشکلات این واحدها تأکید شد.

به گزارش خبرآنلاین از استان کهگیلویه و بویراحمد،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در سی و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون 19 واحد تولیدی و صنعتی کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید بازگشتند.
داریوش دیودیده در نخستین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سال 95 با اشاره به برگزاری خوب جلسات این ستاد در سال 94 اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون 32 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و مشکلات 146 واحد تولیدی و صنعتی در این کارگروه مطرح شد.
دیودیده اظهار داشت: جلسات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید 222 مصوبه داشت که 127 مصوبه اجرایی شد و 95 مصوبه دیگر نیز در دست اجرا است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مشکلات تأمین منابع مالی، تأمین زمین، بدهی و سایر مشکلات واحدها در این کارگروه مطرح می‌شود، بیان کرد: بیشترین مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مربوط به بانک‌ها است.
وی با بیان اینکه در دو سال اخیر 30 واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشتند، تصریح کرد: با بررسی واحدهای مشکل‌دار در ستاد تسهیل به پیشرفت فیزیکی 15 واحد صنعتی و تولیدی کمک شد، 19 واحد به چرخه تولید بازگشت و از قضایی شدن پرونده 59 واحد دیگر نیز جلوگیری شد.
دیودیده به مشکلات چندین طرح تولیدی و صنعتی پرداخت و تصریح کرد: عملیات احداث کارخانه سیمان سپوی دهدشت با پیشرفت 24 درصدی به دلیل عدم تأمین تجهیزات و همچنین مشکلات سرمایه‌گذاری متوقف شده است که بانک‌های ملی و صادرات برای ادامه عملیات این واحد صنعتی همکاری کنند.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات قدیمی‌ترین کارخانه تولیدی استان هم اشاره کرد و گفت: کارخانه قند یاسوج در سال 91 به بانک تجارت واگذار شد و سال 93 فعالیت خوبی داشت اما در سال گذشته تولیدات این کارخانه تعطیل شد و حتی شاهد تجمع اعتراضی کارکنان این کارخانه قدیمی هم بودیم.
وی تصریح کرد: جهاد کشاورزی استان برای بازگشت این واحد به چرخه تولید 40 هزار تن شکر خریداری و در اختیار این کارخانه قرار دهد، ضمن اینکه در سال‌ آینده چغندر مورد نیاز کارخانه قند یاسوج در خود استان تأمین می‌شود.
در اولین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری مشکلات چندین واحد و طرح صنعتی از جمله سیمان سپو، کارخانه قند یاسوج، کارخانه روغن نباتی گل زیبای پرند و دستمال کاغذی ستایش کهگیلویه بررسی و بر رفع مشکلات این واحدها تأکید شد.

کلید واژه ها: استان کهگیلویه وبویراحمد - وزارت صنعت،معدن و تجارت - صنعت -




جمعه 27 فروردین 1395 - 11:43:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن