تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816893490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونالدو: گلزني در DNA من است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رونالدو: گلزني در DNA من است
تيم‌هاي رئال مادريد و منچستر سيتي با برتري برابر تيم‌هاي ولفسبورگ و پاري سن ژرمن در مجموع دو بازي رفت و برگشت به نيمه نهايي ليگ قهرمانان صعود كردند...
نویسنده : سعيد احمديان 
تيم‌هاي رئال مادريد و منچستر سيتي با برتري برابر تيم‌هاي ولفسبورگ و پاري سن ژرمن در مجموع دو بازي رفت و برگشت به نيمه نهايي ليگ قهرمانان صعود كردند.


رقابت‌هاي دور برگشت بازي‌هاي مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب برگزار شد تا تكليف تيم‌هاي صعود كننده به مرحله نيمه نهايي مشخص شود. در يكي از بازي‌هاي مهم شب اول دور برگشت، رئال مادريد كه در بازي رفت با نتيجه دور از انتظار دو بر صفر مغلوب تيم ولفسبورگ شده بود، در سانتياگو برنابئو ميزبان حريف آلماني‌اش بود. رئالي‌ها در شبي كه كريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي رئال روي نوار گلزني براي شاگردان زيدان بود، با هت تريك رونالدو سه بر صفر ولفسبورگ را شكست دادند تا مادريدي‌ها در مجموع دو بازي رفت و برگشت با نتيجه 3 بر 2 پيروز شوند و به جمع چهار تيم پاياني ليگ قهرمانان اروپا صعود كنند. رونالدو پس از پايان بازي گفت: «گلزني در دي ان‌ اي من است و مي‌خواهم به گلزني ادامه دهم. اين اتفاقات (شكستن ركورد گلزني بيش از 30 گل در شش ليگ پياپي) طبيعي هستند. من به دنبالشان نيستم. بايد ببينيم چه اتفاقاتي رخ مي‌دهد. من هميشه تمام تلاشم را مي‌كنم و مردمي كه من را مي‌شناسند از اين موضوع مطلع هستند. وقتي تلاش مي‌كنيد نتيجه مي‌گيريد. هميشه سعي مي‌كنم آرامش داشته باشم و خيلي سخت تلاش كنم.»


زيدان هم پس از بازي رونالدو را ستايش كرد و او را بهترين بازيكن دنيا ناميد: «رونالدو يك بازيكن استثنايي و خاص است. تيم بازي فوق‌العاده‌اي به نمايش گذاشت و رونالدو نيز تفاوت‌ها را رقم زد. او سه گل زد، درست زماني كه تيم با تمام وجود به درخشش او نياز داشت. در مورد رونالدو چه مي‌توانم به شما بگويم؟ او بهترين بازيكن دنياست و اين را بار ديگر ثابت كرد. برگرداندن باخت 2بر صفر هرگز كار ساده‌اي نيست اما امشب با شخصيتي بالا، با مبارزه و سختكوشي پيروز شديم و به نيمه نهايي رسيديم. به بازيكنان حتي آنهايي كه امروز بازي نكردند، افتخار مي‌كنم.» در سوي ديگر ديتر هكينگ، سرمربي ولفسبورگ هم با اعتراف به قدرت رئال اين تيم را شايسته صعود عنوان كرد.
    
در ديگر بازي اين مرحله ورزشگاه اتحاد شهر منچستر ميزبان جدال تيم‌هاي ثروتمند فوتبال دنيا  بود، نبرد پاري‌سن ژرمن و منچستر سيتي، دو تيمي كه در بازي رفت به تساوي دو – دو رسيده بودند. در مسابقه برگشت كوين دي بروين تك گل من سيتي را به ثمر رساند و باعث شد تا تيم ثروتمند انگليسي با نتيجه يك بر صفر رقيب فرانسوي‌اش را شكست دهد و با پيروزي 3 بر 2 در مجموع دو بازي رفت و برگشت به جمع چهار تيم نهايي اروپا برسد. اين اولين حضور سيتي در نيمه نهايي چمپيونزليگ است و حال پيگريني عنوان مي‌كند كه تيمش به قهرماني در اين جام فكر مي‌كند: «قهرماني يكي از اهداف باشگاه است و ما هر سال سعي مي‌كنيم پيشرفت كنيم كه به آن برسيم. مي‌دانم در طول فصل انتقادات زيادي از ما شد ولي فكر مي‌كنم در حال پيشرفت هستيم. آسان نيست زيرا تيم‌هاي بزرگي در اروپا هستند ولي مطمئنم كه هدف باشگاه بردن چمپيونزليگ است. البته كه اين فصل يا فصل بعد مي‌توانيم قهرمان چمپيونزليگ شويم. وقتي در نيمه نهايي باشيد، مي‌دانيد كه بايد با يك تيم خيلي بزرگ اروپا بازي كنيد ولي اگر مثل امشب بازي كنيم - كه فكر مي‌كنم بهتر از پاريس بوديم - ‌تيم خطرناكي خواهيم بود.»


پس پايان بازي، لوران بلان هم حريف را شايسته پيروزي و صعود به دور بعد دانست: «اينجا و در پاريس ما در زدن ضربات نهايي دقيق نبوديم. بايد بيش از دو گل در پاريس مي‌زديم ولي نتوانستيم. اين موضوع روي بازي برگشت تأثير گذاشت و سيتي نسبت به ما برتري داشت. چند بازيكن را به خاطر محروميت از دست داديم ولي قصد نداريم آنها را بهانه اين شكست كنيم ولي روي آن تأثير داشتند. سيتي در زدن ضربات پاياني دقيق‌تر ظاهر شد و توانست به دور بعد صعود كند. آنها تيم خوبي هستند، نه تيمي خاص و ويژه ولي كار را تمام كردند. البته كه من مسئول اين شكست هستم. من تيم را در كنار هم قرار داده‌ام. تيم را من انتخاب كردم و استراتژي بازي را من مشخص كردم. وقتي مي‌بريد، ‌همه چيز به عهده بازيكنان است ولي پس از شكست من مسئوليت‌ها را به عهده مي‌گيرم.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن