تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803367953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دایی:این تساوی تلخ‌ترین خاطره من در صبا بود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دایی:این تساوی تلخ‌ترین خاطره من در صبا بود
کد خبر: ۵۸۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ - 15 April 2016


سرمربی تیم صبا بعد از متوقف کردن تراکتور در تبریز گفت: نیمه دوم تراکتورسازی کاری نکرد و از دقیقه یک تا 90 تیم برتر میدان بودیم.ما برای برد به تبریز آمده بودیم و این تساوی تلخ‌ترین خاطره من در صبا بود چرا که مستحق پیروزی بودیم و تراکتورسازی به جز پرتاب اوتی که به گل رسید و ارسال‌های بلند برنامه دیگری نداشت. دیدید که ما یک جوان 19-18 ساله را به میدان آوردیم و او توانست که گل تساوی‌بخش ما را به ثمر برساند.


به گزارش تابناک ورزشی، علی دایی پس از تساوی یک به یک صبا مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: تراکتورسازی در بازی‌های خارج از خانه خود هم روی دروازه حریف فشار می‌آورد اما دیدید که ما امروز اجازه ندادیم آنها چنین کاری را بکنند و اول تراکتورسازی را کنترل کردیم و سپس بازی را به زمین آنها بردیم. می‌توانستیم گل را زودتر به ثمر برسانیم.


دایی خاطر نشان کرد: مطمئن هستم که اگر یکی از توپ‌های مان درنیمه نخست به گل تبدیل می‌شد می‌توانستیم راحت پیروز میدان شویم اما به هر حال فوتبال همین است وقتی که گل نمی‌زنیم نتیجه را از دست می دهیم شما دیدید که میلاد فراهانی امروز هیچ کاری نکرد، همانطور که گفتم مساوی به درد ما نمی‌خورد و برای پیروزی به میدان آمده بودیم.


سرمربی صبا درباره فحاشی تماشاگران و برخورد صادقی با توپ جمع‌کن اظهار داشت: جو بسیار بدی در ورزشگاه حاکم بود، مردم آذربایجان با فرهنگ و عقبه بسیار زیاد خود نباید چنین کارهایی انجام دهند. این شهر آدم‌های بزرگی را به کشورمان ایران معرفی کرده و نباید چنین حرکاتی را انجام بدهند، کانون هواداران تراکتورسازی کار بزرگی دارد و باید فرهنگ‌سازی کند. از امیرحسین صادقی هم پرسیدم و او گفت که توپ جمع‌کن به او فحاشی کرده است.


وی درمورد اینکه حامد لک پس از گل‌زنی صبا خوشحالی عجیب و غریبی داشت و همین موضوع باعث شد تا حساسیت بازی زیاد شود گفت: چرا اینگونه سوال می‌پرسید، بازی حساس بود و ما شرافتمندانه بازی کردیم، ما باید فوتبال پاک را ارائه بدهیم، کسی که از اول بازی فحش و ناسزا شنیده باید چه کاری انجام بدهد؟ شما ببینید که در استادیوم چه جوی راه انداختند در بین دو نیمه مسئول ورزشگاه اجازه نمی‌داد که دوربین ما وارد رختکن شود مگر آنها مامور حراست هستند؟!


دایی در مورد درگیری لک با سینا عشوری در بین دو نیمه گفت: سینا عشوری بازیکن خوبی است اما شما نگاه کنید که چرا هر وقت در تراکتورسازی حاشیه‌ای بوجود می‌آید سینا نفر اول است. به نظرم اگر او  حواشی را کنار بگذارد فوتبالیست خوبی خواهد شد، او در همه چیز دخالت می‌کند چرا وقتی تماشاگران به حامد لک فحاشی می‌کنند او در بین دو نیمه یقه دروازه‌بان ما را می‌گیرد. شما باید منصف باشید تا مملکت درست شود در غیر این صورت اگر بخواهیم یکطرفه به مسائل نگاه کنیم چیزی حل نمی‌شود.


سرمربی صبا خاطر نشان کرد: متأسفانه در بین دو نیمه بازیکن تراکتورسازی هر چیز که لایق خود و خانواده‌اش بود نصیب ما کرد. فوتبال اینگونه نیست که ما بیاییم راحت 3 امتیاز را به تراکتورسازی بدهیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم آنها مردانه دویدند و در حالی که می‌توانستیم زودتر هم به گل برسیم در دقایق پایانی گل زدیم.
همه می‌دانند که همه ما عاشق آذربایجان شرقی هستیم مگر می‌شود من وطنم را فراموش کنم اگر صحبتی می‌کنم به خاطر این است که دوست دارم هموطنانم با فرهنگ باشند وطن من آدم‌های بزرگی را به ایران معرفی کرده است .























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن