تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819359714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خسارت ۳۶ میلیارد تومانی سیل به دهلران/مصدومیت ۹ نفر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش تصویری تشریحی؛
خسارت ۳۶ میلیارد تومانی سیل به دهلران/مصدومیت ۹ نفر

کراپ‌شده - ایلام


شناسهٔ خبر: 3598694 - پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
استانها > ایلام

دهلران-فرماندار شهرستان دهلران ضمن تشریح آخرین وضعیت خسارات سیل در این شهرستان، گفت: تاکنون بیش از ۳۶ میلیارد تومان خسارت در این شهرستان برآورد اولیه شده است. خبرگزاری مهر-گروه استان ها- مجتبی کاور: بارش های سیل آسای باران طی دیروز و دیشب در تمامی مناطق استان ایلام خسارت به بار آورد، در شهرستان مرزی دهلران حجم خسارت بیشتر از سایر شهرستانهای استان بوده است. امیدعلی سبزی فرماندار شهرستان دهلران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به بارش شدید تگرگ و باران در شب گذشته طبق برآورد اولیه بیش از ۳۶ میلیارد تومان خسارت به شهرستان دهلران وارد شده است. وی عنوان کرد: بارندگی ۱۸۱ میلی متری در ۲۴ ساعت گذشته موجب جاری شدن سیل و خسارت به منازل، واحدهای تجاری، وسایل نقلیه، چادر عشایر، مزارع كشاورزی و راه ها شده است. وی اظهار داشت: راه كمربندی شهر دهلران هم اكنون مسدود است و امكان تردد خودروها از این مسیر ارتباطی وجود ندارد و متاسفانه یک دستگاه تریلر نیز در این محدوده دچار آبگرفتگی شده ولی از راننده این تریلر اطلاعی در دست نیست و جستجو برای این فرد ادامه دارد.

رئیس ستاد بحران شهرستان دهلران به مصدومیت ۹ نفر در اثر وقوع سیل در شهرستان و انتقال دو نفر از این مصدومان به مراكز درمانی نیز خبر داد و گفت: ۵۰ نفر نیز كه در مناطق مختلف گرفتار سیلاب بودند در عملیات های مختلف امدادی نجات یافتند. سبزی افزود: برای رفاه حال شهروندان کارشناسان راه شهر و سازی، بنیاد مسکن، هلال احمر، جهاد کشاورزی برای دریافت شکایات و بررسی خسارات وارد شهرستان شده اند و امید است شهروندان نیز در این راستا همکاری مناسبی داشته باشند.

خسارت جدی به کشاورزی، واحدهای مسکونی، پل ها در شهرستان وی تصریح کرد: متاسفانه واحد های تجاری، مسکونی در سطح شهر آسیب جدی وارد شده و طبق برآورد اولیه سه دستگاه پل تخریب وارد شده و به ۵۰ پل نیز خسارت جدی وارد شده است. فرماندار دهلران افرود: متاسفانه در بررسی های اولیه حدود سه هزار هکتار از ارضی گندم آبی بین ۵۰ تا ۸۰ درصد خسارت وارد شده است.

رئیس ستاد بحران شهرستان دهلران بیان داشت: حدود ۵۰۰ هکتار از ارضی کلزا نیز دچار خسارت شده اند و طبق بررسی های اولیه حدود پنج میلبارد تومان خسارت به بخش کشاورزی شهرستان وارد شده است. حجم سد مخزنی دویرج در شهرستان دهلران تکمیل شده است سبزی گفت: حجم سد مخزني دويرج در اين شهرستان بر اثر بارش های مناسب روزهای اخير تکمیل شده است.. فرماندار دهلران با اشاره به تكميل شدن ظرفيت ۲۰۵ ميليون متر مكعبی اين سد، افزود : در حال حاضر دبي اين سد در حدود ۵۰۰ متر مكعب در ثانيه در حال سرريز است.

سبزی با اشاره به آمادگی ستاد بحران و حضور به موقع عوامل امدادی و خدمات رسان در محل های وقوع حادثهف گفت: آب شرب مناطق شهری دهلران قطع شده كه تلاش برای رفع مشكل آغاز شده و تامین آب شرب مورد نیاز مردم نیز به وسیله تانكرهای سیار در حال انجام است. فرماندار دهلران تصریح کرد: عشاير منطقه از هر گونه اتراق در اطراف و حاشيه اين رودخانه با توجه به شرايط جوي و احتمال وقوع سيل خودداری كنند.    









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن