تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814679614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهار طعنه تند مظلومی به پرسپولیسی‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: سرمربی استقلال امسال به طور ویژه سه حمله اساسی علیه پرسپولیسی‌ها انجام داده است.

به گزارش تراز ،پرویز مظلومی با وجود نتایج خوبی که در لیگ و جام حذفی گرفته، همچنان با «بحران مشروعیت» مواجه است؛ طوری که بعد از هر ناکامی، بسیاری از هواداران استقلال در فضای مجازی و بعضا حتی روی سکوها علیه او موضع می‌گیرند و به گله از کادرفنی تیم محبوب‌شان می‌پردازند. در این میان سیل تمجیدها از پرسپولیس به خاطر کیفیت فنی بالای این تیم باعث شده مظلومی گاه و بیگاه از کوره در برود و مواضع عجیبی علیه حریف سنتی اتخاذ کند. سرمربی استقلال امسال به طور ویژه سه حمله اساسی علیه پرسپولیسی‌ها انجام داده است.
 رقیب ما نیستند
اوایل فصل پرسپولیس خوب بازی می‌کرد، اما نتیجه نمی‌گرفت. سرخ‌ها اعتقاد داشتند اشتباهات داوری باعث شده پرسپولیس از استقلال عقب بیفتد. این مساله در هفته چهارم به اوج خودش رسید؛ جایی که فغانی در تهران بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن را متلاشی کرد و تیم اصفهانی را برنده از زمین بیرون آورد و البته محمدرضا اکبریان در اهواز با فستیوالی از اشتباهات عجیب و غریب شاگردان مظلومی را برابر استقلال این شهر به پیروزی رساند. وقتی اعتراض قرمزها به این اتفاقات اوج گرفت، مظلومی در جمله‌ای تاریخی گفت: «پرسپولیس که رقیب ما نیست. آنها چرا به داوری اعتراض دارند؟»

ماجرای طارمی
در اوج درخشش مهدی طارمی در مسابقات لیگ و زمانی که او جایگاهش در صدر جدول گلزنان را تثبیت می‌کرد، پرویز مظلومی در مصاحبه‌ای عجیب مدعی شد با وجود علاقه رسانه‌ها به مهاجم پرسپولیس، استقلالی‌ها همه تلاش‌شان را می‌کنند تا سجاد شهباززاده آقای گل لیگ پانزدهم شود؛ وعده‌ای که البته فعلا محقق نشده و احتمال عملی شدنش بسیار اندک به نظر می‌رسد.

چرخش داوری
استقلال از ابتدای فصل به سود بردن از اشتباهات داوری متهم می‌شد و این مساله برای مظلومی سنگین بود. بنابراین او در اولین فرصت جملاتی به زبان آورد که مستقیما پرسپولیس را زیر سوال می‌برد. سرمربی آبی‌پوشان در نشست خبری بعد از مسابقه با نفت تهران که به دومین شکست این تیم در لیگ پانزدهم انجامید، خطاب به خبرنگاران گفت: «حس می‌کنم داوری‌ها به نفع یک تیم خاص چرخیده است.» این اظهارنظر موجی از واکنش‌ها را به همراه آورد و البته خیلی از پرسپولیسی‌ها را عصبانی کرد. در بامزه‌ترین عکس‌العمل، آنها از مظلومی می‌پرسیدند داوری‌ها تا الان به نفع کدام تیم بوده که تازه حالا چرخیده است؟!

خوب بازی نمی‌کنند
از همان ابتدا روشن بود که مهمترین مشکل مظلومی با پرسپولیس این است که از کیفیت فنی و نمایش‌های زیبای تیم برانکو تمجید می‌شود و البته کارشناسان، استقلال را از این نظر زیر سوال می‌برند. بنابراین مظلومی بعد از مسابقه پیش‌داربی با سپاهان از فرصت استفاده کرد و خطاب به آنهایی که از بازی استقلال شاکی بودند گفت: «رقیب ما بد بازی می‌کند و می‌برد، اما کسی از آنها ایراد نمی‌گیرد.» استناد سرمربی استقلال به نمایش نه‌چندان جالب پرسپولیس برابر ملوان در انزلی بود که با یک گل دیرهنگام به پیروزی سرخپوشان انجامید، اما خیلی‌ها به مظلومی تذکر دادند که پرسپولیس چند روز قبل‌تر با یک بازیکن کمتر توانسته بود از باخت برابر سیاه‌جامگان، یک پیروزی به یادماندنی بسازد. حداقل حسن این مصاحبه آخر اما این بود که مظلومی بالاخره افتخار داد و پذیرفت پرسپولیس «رقیب» آنهاست!



منبع: مشرق







زمانبندی انتشار: 26 فروردين 1395 - 12:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن