تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820128640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الحاق شناور موشک‌انداز جدید به نیروی دریایی ارتش در امسال


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: فرمانده نیروی دریایی ارتش خبر داد: الحاق شناور موشک‌انداز جدید به نیروی دریایی ارتش در امسال ایلنا: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امسال الحاق شناور موشک‌انداز جدید به نیروی دریایی ارتش در دریای خزر انجام می‌شود.
الحاق شناور موشک‌انداز جدید به نیروی دریایی ارتش در امسال

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری دقایقی پیش در جریان الحاق داک 2 هزار تنی به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسجد پیامبر اعظم (ص) این شهرستان بیان کرد: امروز شاهد الحاق داک 2 هزار تنی به نیروی دریایی ارتش بودیم. سیاری به منافع و منابع متعدد کشورهای همسایه دریای خزر اشاره کرد و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران منابع و منافعی در دریای خزر دارد و باید اقتدار خود را در عرصه این دریا حفظ کند. فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه خزر بزرگ‌ترین دریاچه جهان است، اظهار کرد: امسال الحاق شناور موشک‌انداز جدید به نیروی دریایی ارتش در دریای خزر انجام می‌شود. سیاری افزود: دریای خزر برای دیگر کشورهای همسایه اهمیت دارد و باید تلاش کنیم از منابع این دریا برای پیشرفت دریامحور استفاده شود. وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به همراه دیگر کشورها توانمندی تامین امنیت دریای خزر را دارد، گفت: کشورهای حاشیه دریای خزر نباید اجازه دهند هیچ‌گونه ناامنی در این دریا به وجود آید. فرمانده نیروی دریایی ارتش وی متذکر شد: اقتدار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر به همراه دیگر کشورهای همسایه می‌تواند از وقوع حوادث جلوگیری کند و این موضوع برای ما حائز اهمیت است. سیاری، خزر را دریای صلح و دوستی خواند و بیان داشت: دریای خزر باید عاری از ناامنی باشد و کشورهای همسایه بتوانند از منابع آن بهره ببرند.

۱۳۹۵/۰۱/۲۶ ۱۱:۵۳:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن