تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803215081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیجان انگیزترین دربی سال های اخیر بین دو تیم مدعی/ دو قدم مانده به جام


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: هیجان انگیزترین دربی سال های اخیر بین دو تیم مدعی/ دو قدم مانده به جام
فردا تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی در یک روز احتمالا بارانی شاهد یک دربی هیجان انگیز خواهند بود، مسابقه ای که سالهاست با این حساسیت تجربه نشده است.
به گزارش نامه نیوز، هشتاد و دومین دربی پایتخت از ساعت 17 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و تفاوتش با دربی های گذشته در این است که پس ازسالها هر دو تیم مدعی بوده و در کورس قهرمانی قرار دارند.

سرخابی های پایتخت با امتیاز یکسان در رده های دوم و سوم جدول قرار دارند و در فاصله پنج هفته مانده به پایان لیگ، جزو مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شوند و سه امتیاز دربی می تواند یک تیم را تا حدی از دور خارج کند و تیم پیروز را یک قدم به جام قهرمانی نزدیک.


پرسپولیس در نیم فصل اول اوضاع نابسمانی داشت و حتی رده شانزدهم را هم تجربه کرد اما پله پله بالا آمد و حالا جزو مدعیان به حساب می آید. از سوی دیگر آبی ها با وجود اینکه در نیم فصل دوم نتایج درخشانی کسب نکرده اند اما همچنان مدعی جدی قهرمانی هستند و این یعنی یک دربی هیجان انگیز.


روی کاغذ خیلی ها شانس را به پرسپولیس می دهند که روند صعودی چشمگیری داشته و سه بازی اخیرش را هم پیروز شده و در نقطه مقابل، آبی ها در سه بازی اخیر متوقف شده اند.



هیجان انگیزترین دربی سال های اخیر بین دو تیم مدعی/ دو قدم مانده به جام



دربی تهران اما ویژگی خاصی دارد. خیلی وقت ها تیمی که روی کاغذ شانس کمتری داشته در بازی درخشان تر از حریف ظاهر شده و این امر باعث می شود نتوان هیچ کدام از دو تیم را از پیش برنده دانست.


روی نیمکت پرسپولیس مردی نشسته که معمولا در دربی ها بازنده نیست و روی نیمکت استقلال هم مردی است که به دربی باز مشهور است و اگر دربی معروف ده نفره شدن قرمزها را کنار بگذاریم، در سایر دربی ها نتایج بسیار خوبی با آبی ها کسب کرده است.


پرسپولیس برای این بازی یک بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار نخواهد داشت. کمال کامیابی نیا در بازی با ملوان سه اخطاره شد و دربی را از دست داد و در سوی مقابل نیز آبی ها هر چند بازیکن محروم ندارند اما چند بازی است که روزبه چمشی را به خاطر مصدومیت از دست داده اند و جای خالی اش نیز حسابی در مسابقات اخیر به چشم آمده است.


هر دو تیم تا حدی مدافعان پراشتباهی دارند که می تواند به مهاجمان زهر دار دو تیم یعنی طارمی و شهباززاده برای گلزنی کمک کنند. پرسپولیسی ها البته در فاز تهاجمی به مراتب وضعیت بهتری دارند و فقط به طارمی برای گلزنی وابسته نیستند و صاحب برتری خط حمله لیگ هستند با این حال اوضاع درون دروازه کاملا برعکس است؛ آبی ها خیال شان از قفس توری با گلری آماده به اسم رحمتی راحت است و یکی از بهترین خطوط دفاعی را دارند و قرمزها نگران ناآماده بودن مکانی هستند، مانند خیلی از مسابقات این فصل!



هیجان انگیزترین دربی سال های اخیر بین دو تیم مدعی/ دو قدم مانده به جام



پرسپولیس احتمالا با ترکیب مکانی، بنگر، ماریچ، انصاری، رضاییان، نورالهی، مسلمان، احمدزاده، عالیشاه، علیپور و طارمی به مصاف استقلال خواهد رفت. هر چند که با توجه به غیبت کامیابی نیا احتمال فیکس شدن کفشگری نیز وجود دارد.


در تیم رقیب نیز احتمالا شاهد حضور رحمتی، عمران زاده، مگویان، میثم مجیدی، فخرالدینی، ابراهیمی، عادل شیحی، فرشید اسماعیلی، خسرو حیدری، جابر انصاری و شهباززاده خواهیم بود و امکان دارد خرسندنیا جانشین اسماعیلی شود.


قضاوت این مسابقه مانند دربی رفت به محسن ترکی سپرده شده است. داوری که تاکنون شش دربی را سوت زده و بری هفتمین بار انتخاب شده تا صاحب رکورد شود. ماحصل قضاوت های ترکی چهار تساوی و دو پیروزی برای استقلال بوده و به همین دلیل قرمزها زیاد از انتخاب او خوشحال نیستند هر چند که استقلالی ها نیز در شبکه های مجازی ترکی را به پرسپولیسی بودن متهم کرده اند و طبعا این حرکات از سوی طرفداران هر دو تیم برای اعمال فشار به داوری است که تجربه زیادی دارد و بعید است این تحرکات تاثیری در روند کاری وی بگذارد. با این حال خیلی ها معتقدند ترکی مانند خیلی دیگر از داوران ترجیح می دهد که این مسابقه برنده ای نداشته باشد!


این دربی مانند دربی شماره 81 یک غایب بزرگ دارد که دربی رفت را نیز تحت تاثیر قرار داد و قطعا بار دیگر در دقیقه 24 همه حاضران در ورزشگاه چه قرمز و چه آبی به یادش خواهند بود وزنده یاد نوروزی را تشویق خواهند کرد.


دربی های حساس خیلی مواقع عاری از جذابیت بوده اند اما این بار نه تیم برانکو نشانی از پرسپولیس چند سال اخیر دارد و نه مظلومی مانند برخی همکارانش اهل محافظه کاری در بازی های بزرگ است. این می تواند نوید بخش تماشای یک مسابقه مهیج باشد و امیدواریم شاهد یک بازی جذاب و به دور از حاشیه های مخرب باشیم.




۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن