تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819895815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاپیتان استقلال ستاره دربی خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
کاپیتان استقلال ستاره دربی خواهد بود




هاشم بیگ زاده مدافع پیشین استقلال در در خصوص پیش بینی دربی روز جمعه و ستاره های این بازی گفت دوست دارم سید مهدی ستاره دربی باشد و استقلال برنده شود.





کاپ: هاشم بیگ زاده در خصوص شرایط ذوب آهن پیش از دیدار مقابل راه آهن اظهار داشت: متاسفانه با شکستی که مقابل تراکتورسازی داشتیم، از قهرمانی دور شدیم اما در 5 بازی باقی مانده تلاش می کنیم به جایگاه بهتری برسیم تا بتوانیم حداقل سهمیه کسب کنیم.

وی ادامه داد: به جز بازی مقابل گسترش که روی اتفاقات باختیم در سایر بازی ها که خوب نبودیم. باید بگویم شانس هم با ما همراه نبود که امیدوارم این بدشانسی دست از سر ما بردارد.

بیگ زاده در خصوص پیش بینی دربی 83 افزود: درست است که پرسپولیس در این هفته ها خوب بوده اما فکر می کنم دربی جذابی در پیش باشد. هر تیمی که بتواند از لحاظ روحی و روانی آماده تر باشد برنده دربی خواهد بود. انشاالله استقلال پیروز بازی باشد.

مدافع سابق استقلال در خصوص اینکه چه کسی ستاره این بازی خواهد بود بیان داشت: پیش بینی ام این است که پیروز این بازی با اختلاف یک گل برنده خواهد شد و مهدی رحمتی ستاره این بازی می شود. خودم هم دوست داشتم در دربی بازی کنم. فکر می کنم جایم خالی است و به هر حال قسمت این گونه است که برای موفقیت تیم سابقم دعا کنم.

مدافع سابق تیم ملی در خصوص گروه ایران در مقدماتی جام جهانی اذعان داشت: نسبت به آن گروه دیگر، وضعیت گروه ایران بهتر است. البته که باید بگویم همان گروه زندگی که همه می گویند می تواند ما را بیچاره کند. همین تیم سوریه تیم بسیار قوی است. درست است که اسم و رسم ندارد اما می تواند برای ایران دردسرساز شود. امیدوارم ایران بتواند با برنامه ریزی خوب از این گروه صعود کند.

وی درباره اینکه به نظرش جایش در تیم ملی خالی است یا خیر گفت: دوست دارم به تیم ملی بازگردم تا در صعود تیم ملی به جام جهانی نقش داشته باشم. در دوره قبل هم در سه بازی آخر آمدم.

بیگ زاده درباره طرفدار تیم تراکتورسازی که در جریان بازی مقابل ذوب آهن بعد از گل خالدشفیعی دچار حمله و ایست قلبی شد گفت: اتفاق ناراحت کننده ای بود. خوشحالم که بعد از آن اتفاق بدی رخ نداد و آن هوادار زنده ماند.

بازیکن سابق تیم ملی درباره گزارش کی روش به هیات رئیسه فدراسیون و موضوع مصدومیتش در جریان تمرینات ماقبل جام ملتهای آسیا در کشور استرالیا با تایید این موضوع به کاپ گفت: بله دست من در آنجا شکست و مسئولان فدراسیون می خواستند به خاطر هزینه بالای جراحی در استرالیا من را به تهران برگردانند ولی کی روش نگذاشت.

 وی افزود: من به اتفاق جواد نکونام به دیدار کفاشیان رفتیم و با او صحبت کردیم. بعد هم کی روش به کفاشیان گفت که بازیکن تیم ملی در اردوی تیم ملی مصدوم شده و باید شان و شخصیتش حفظ شود. اگر قرار باشد او را از استرالیا به تهران برگردانیم شخصیتش زیر سوال می رود. به همین خاطر کفاشیان موافقت کرد و مداوای من در همان استرالیا انجام شد.

بیگ زاده در پایان با تایید اینکه صحبت های کی روش نسبت به امکانات تیم ملی درست است گفت: حق با کی روش است. او هر حرفی می زند به خاطر تیم ملی است. من به او حق می دهم چون از نزدیک مشکلات را می بیند و این چیزهایی را که می خواهد برای خودش نیست بلکه برای اعضای تیم و در نهایت تیم ملی است. امیدوارم با حمایت مسئولان مشکلات تیم ملی برطرف شده و با این گروه بندی که نسبتا هم خوب است به جام جهانی برویم.






تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن