تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819151776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رانیری: در خانه ساندرلند گریه نمی‌کردم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
رانیری: در خانه ساندرلند گریه نمی‌کردم




سرمربی تیم فوتبال لسترسیتی گفت در پایان بازی قبلی تیمش در لیگ برتر انگلیس اگرچه احساساتی شده بود اما برخلاف آنچه رسانه‌ها ادعا کردند، گریه نکرده است.





خبرگزاری تسنیم: پس از بازی اخیر لسترسیتی در خانه ساندرلند که روباه‌ها در آن با گل‌های جیمی واردی با نتیجه 2 بر صفر پیروز شدند، به‌نظر می‌رسید که اشک در چشمان کلودیو رانیری، سرمربی لسترسیتی حلقه زده است و در حال پاک کردن اشک‌های خود را از گوشه چشمانش است.

رانیری درباره آن صحنه به نشریه گاتزتا دلواسپورت گفت: آن اشک‌ها واقعی نبودند، بلکه اشک‌های ناخواسته بودند. آن لحظه احساساتی شده بودم. دیدن آن همه هوادار که از ما حمایت می‌کردند و دیدن تمام اعضای خانواده‌های‌مان که خودشان را به ساندرلند رسیده بودند، واقعاً مرا تحت‌تأثیر قرار داد.

سرمربی ایتالیایی روباه‌ها در ادامه به نقش خانواده‌اش در موفقیت‌های خود در این فصل اشاره داشت و عنوان کرد: همسرم روسانا مانند یک کوه پشت من است. در ماه جولای ما چهلمین سالگرد ازدواج‌مان را جشن می‌گیریم. به جز او دخترم و نوه‌ام اولاندو که 14 ماهه‌ است هم بودند. من او را در اسکایپ می‌بینم. زمانی که به من «پدربزرگ»، واقعاً احساس خوبی به من دست می‌دهد.

لسترسیتی 24 آوریل (پنجم اردیبهشت) می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود، البته این در صورتی که است که هفته آینده تاتنهام در خانه استوک‌سیتی ببازد و مردان رانیری هم پس از وستهام، سوانزی را هم در خانه شکست دهند.






تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن