تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820641650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضیحات آموزش‌ و پرورش در خصوص افزایش ۶۷ درصدی حقوق فرهنگیان


واضح آرشیو وب فارسی:گیل نگاه:
بطایی
گیل نگاه:معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: میانگین حقوق فرهنگیان در شهریور ۹۲ مبلغ ۱۲ میلیون و ۵۶۵ هزار ریال بود که این رقم در آبان ۹۴ به ۲۱ میلیون و ۷۵ هزار ریال رسید که این میزان رشد ۶۷.۷ دهم درصد را نشان می‌دهد.
 سیدمحمدبطحایی با اشاره به سخنان وزیر آموزش و پرورش در خصوص افزایش ۶۷ درصدی میانگین حقوق فرهنگیان طی ۲ سال گذشته، گفت: از آن جا که رشد میانگین حقوق فرهنگیان در آبان ۹۴ را با شهریور ۹۲ مقایسه کنیم، مشاهده می‌شود که میانگین حقوق و مزایا از مبلغ ۱۲ میلیون ۵۶۵ هزار ریال در شهریور ۹۲ به ۲۱ میلیون و ۷۵ هزار ریال در آبان ماه ۹۴ رسیده است که این میزان رشد ۶۷٫۷ دهم درصدی را نشان می‌دهد.
او گفت: این در حالی است که افزایش حقوق مطابق با ضریب جدول حقوق کارکنان دولت در هر سال توسط هیئت وزیران تصویب و ابلاغ می‌شود به گونه‌‌ای که در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ معادل ۲۰ درصد و در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ معادل ۱۴ درصد رشد داشته است و مقایسه آماری ارقام با سایر کارکنان دولت هرگونه تشکیک در جهت محاسبات را به طور کامل برطرف می‌کند.معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دولت یازدهم به معیشت فرهنگیان توجه ویژه داشته است، گفت: در مقایسه رشد میانگین حقوق فرهنگیان افزایش بیشتری اعمال شده است و البته بخش عمده آن مربوط به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان بوده که از مهر سال ۹۴ اجرایی شده است.
۲۵ فروردین ۱۳۹۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: گیل نگاه]
[مشاهده در: www.gilnegah.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن