تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819979782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی‌روش: امکان ادامه همکاری وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: کی‌روش: امکان ادامه همکاری وجود دارد
سرمربی تیم ملی ایران، گفت: ما قبلاً با همه هم‌گروه‌هایمان بازی کرده‌ایم و مشکلی نیست؛ الان هم مشکلی نیست با چه تیمی بازی کنیم چون در رده‌بندی فیفا تیم اول آسیا هستیم.
به گزارش نامه نیوز ، کارلوس کی‌روش  اظهار داشت: اگر امکانات و شرایط برای تیم ملی ایران مهیا شود می‌توان به ادامه همکاری با این تیم امیدوار بود و تازه آن وقت شرایط همکاری فراهم خواهد شد.

سرمربی تیم ملی یادآور شد: البته در این خصوص اجازه دهید بعداً صحبت کنیم اما اگر کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال را بخواهد شاید این همکاری ادامه پیدا کند.

وی در مورد گروه ایران، گفت: مشکل خاصی در گروه ما نیست هر چند که اگر هر تیم دیگری هم بود ما مشکلی نداشتیم. ما قبلاً با همه هم‌گروه‌هایمان بازی کرده‌ایم و مشکلی نیست. الان هم مشکلی نیست با چه تیمی بازی کنیم چون در رده‌بندی فیفا تیم اول آسیا هستیم.

کی‌روش در مورد اینکه چه صحبتی با مردم ایران دارد و اینکه مردم بسیار او را دوست دارند، گفت: باور کنید به همین دلیل است که می‌خواهم راستگو باشم هر چند که تا به حال هم هیچ دروغی نگفته‌ام. من رک و صریح صحبت‌هایم را می‌کنم و همه مشکلات را می‌گویم تا مردم از آنها مطلع باشند و به همین خاطر هم است که اصرار دارم تا چیزی که هست را بگویم.

وی در مورد مشکلش با اسدی دبیر کل فدراسیون ایران نیز خاطرنشان کرد: بنده و اسدی هیچ مشکلی با هم نداریم.



منبع: فارس


۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن