تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820615159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی روش: تصور می کنم به پایان راه رسیده ایم/ امکان ادامه همکاری وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تنها می توانم متصور شوم که به پایان راه رسیدیم. همیشه شخص بنده در خط مقدم حفاظت از منافع تیم ملی بودم و این کار را با تمام افتخار و غرور انجام دادم و این موضوع را افتخار بزرگی برای خودم می دانم.
پس از استعفایی که به تاریخ 30 آوریل تقدیم فدراسیون فوتبال کردم، در حال حاضر هیچ گزینه ای را جلوی خودم نمی بینم. تنها می توانم متصور شوم که به پایان راه رسیدیم. همیشه شخص بنده در خط مقدم حفاظت از منافع تیم ملی بودم و این کار را با تمام افتخار و غرور انجام دادم و این موضوع را افتخار بزرگی برای خودم می دانم.
به گزارش ایسنا، کارلوس کی روش پس از نشستی که صبح امروز با حضور رییس فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رییسه و برخی از مسئولان تیم ملی فوتبال برگزار شد، اظهار کرد: همان طور که مطلع هستید درخواست استعفای خودم را تقدیم فدراسیون کردم. بعد از بازی های تیم ملی که در فروردین ماه برگزار شد امروز این فرصت را داشتم که با کمال افتخار در خدمت اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال باشم و وقایع و اتفاقاتی که رخ داده بود را به هیات رییسه توضیح دهم. بار دیگر این فرصت را داشتم که پس از 5 سال یک بار دیگر تجربیات خودم را به اعضای هیات رییس فدراسیون فوتبال توضیح دهم.
او اضافه کرد: امروز این فرصت را داشتم که مانند 11 بازیکن فوتبال، 11 شرایط لازم برای حمایت از تیم ملی در راه جام جهانی را به اعضای هیات رییسه بگویم. با این شرایط می توانیم به جام جهانی صعود کنیم. بعد از پنج سال تحت شرایط فعلی، صعود به جام جهانی دشوار است و با شرایطی که مواجه هستیم، نمی توان ادامه داد اما با این 11 مورد راه را ادامه می دهیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تنها مشکلات مالی در این میان مطرح نیست نیز ادامه داد: در حال حاضر به جایی رسیدیم که فقط بحث مشکلات مالی مطرح نیست و برخی دیگر از مشکلات وجود دارد که برای من قابل درک نیست. البته این مشکلات غیر قابل مذاکره هستند.
او افزود: شرایط حال حاضر را به دستان هیات رییسه فدراسیون فوتبال سپردم تا 30 آوریل 2016 یعنی 10 ...
[ مشاهده متن کامل خبر کی روش: تصور می کنم به پایان راه رسیده ایم/ امکان ادامه همکاری وجود ندارد در تابناک ]


شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن