تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820428675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز پروازهای ایرفرانس به ایران از یکشنبه آینده


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) از برقراری پروازهای ایرفرانس در مسیر پاریس - تهران از یکشنبه هفته آینده (۲۹ فروردین) و پروازهای کی ال ام در مسیر آمستردام- تهران از ۱۲ اردیبهشت خبر داد.

به گزارش تراز ،حمیدرضا سیدی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی اعلام شده پروازهای ایرفرانس در روزهای یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه ساعت 20 و 20 دقیقه وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) می‌شود و صبح روز بعد ساعت 9 و 15 دقیقه تهران را به مقصد پاریس ترک می‌کند. 
وی همچنین با اشاره به آغاز پروازهای شرکت هواپیمایی کی ال ام هلند از  یکشنبه 12 اردیبهشت به مقصد ایران خبر داد و افزود: پروازهای این شرکت هواپیمایی ساعت یک بامداد روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه وارد تهران (فرودگاه بین‌المللی امام) می‌شود و ساعت 15 نیز این فرودگاه را به مقصد آمستردام ترک می‌کند.
 
وی با بیان این‌که بعد از ادغام دو شرکت هواپیمایی فرانسه و کی ال ام هلند این دو ایرلاین در قالب یک شرکت هواپیمایی ایر فرانس-کی‌ال‌ام فعالیت می‌کنند٬ ادامه داد: بر همین اساس امکان اشتراک پروازهای دو ایرلاین با یکدیگر در مسیرهای پروازی وجود دارد.
 
ایرفرانس 8 سال پیش در سال 2008 میلادی پروازهای خود به ایران را متوقف کرد.



منبع: تسنیم







زمانبندی انتشار: 25 فروردين 1395 - 08:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن