تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813453343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طنز؛ بهترین رییس جمهورهای سال!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
طنز؛ بهترین رییس جمهورهای سال!




رییس جمهورها آدم های عادی نیستند. آنها کسانی هستند که یک تنه یک ملت را به جلو می برند و به قله های ترقی می رسانند.





ویژه نامه نوروزی همشهری جوان - محمد تقی حاج موسی: رییس جمهورها آدم های عادی نیستند. آنها کسانی هستند که یک تنه یک ملت را به جلو می برند و به قله های ترقی می رسانند. البته در مواردی همه را با هم به دره های مذلت می برند که جای شکرش باقی است ما با چنین آدم هایی دوست نیستیم و روسای جمهور قدرتمند و با عرضه ای را دوست داریم که توانسته اند کارهای بزرگی در دوران شکوهمند ریاست شان انجام دهند که اینجا با سه نفر از آنها آشنا می شویم.

رابرت موگابه

یعنی آدم اگر می خواهد معنای واقعی ریاست جمهوری را بفهمد باید برود زیمبابوه و تحت ریاست آقا موگابه زندگی کند. شرایط زندگی در زیمبابوه آنقدر خوب است و مردم هیچ مشکلی ندارند که رابرت چند وقت پیش در جلسه ای اعلام کرد وظیفه بعدی او وظیفه ای آسمانی است و این احتمالا به معنی آن است که او بعد از آباد کردن زیمبابوه می خواهد آسمان ها را هم آباد کند.


بهترین رییس جمهورهای سال!



موگابه یکی از خوشنام ترین و شریف ترین و پاک ترین انسان های روزی زمین است؛ طوری که نحوه ازدواج و بچه دار شدنش همواره به عنوان مثال یک زندگی خوب در محافل نقل می شود. گفته می شود موگابه در سال 1996 با منشی سابقش، گریس ماروفو که 41 سال از خودش جوان تر بود و قبلا از او دو فرزند داشت، ازدواج کرد.

غیر از اینها، شم اقتصادی موگابه هم زبانزد عام و خاص است. برای مثال در این کشور 80 درصد مردم بیکارند که این خیلی هم خوب است و چرا عاقل کند کاری؟ حدود 70 درصد مردم زیر خط فقر هستند.

موگابه طی این همه سال ریاست توانسته تورم را به 11 میلیون و 200 هزار درصد برساند که هیچ دیارالبشری از آغاز خلقت تاکنون به آن دست نیافته و نخواهد یافت.البته تا چندی پیش تلاش هایی در این زمینه و در رقابت با او در حال انجام بود که خب رفع شد. بعد حالا اقتصاد که هیچی، شاخص سلامت را ببینید که توانسته همه رکوردها را بزند و امید به زندگی برای زنان را به 38 سال و برای مردان به 40 سال برساند که خب کلا شما انسان را از روز تولد توی بیابان هم رها کنید به همین سن و سال می رسد و این همه هزینه چرا؟ با همه اینها گفته می شود مردم زیمبابوه عاشق رابرت هستند و برای آنکه دورش را خلوت کنند هر روز در حال گریز به سمت آفریقای جنوبی هستند که خب آنجا هم سر راه شان شیرها کمین کرده اند و پاره پاره شان می کنند، خیلی زیبا!

اوا مورالس

مرد سرخ پوست بولیویایی علاقه عجیبی به خاکی بودن و مهمانی های دور همی دارد و علاوه بر آن، یک خوره فوتبال واقعی است به طوری که در سفرهای رسمی به سایر کشورها با شلوار گرمکن، پیراهن تیم کولوکولوی شیلی و کتانی چینی ظاهر می شود.

آقای مورالس به جز هواداری، خودش هم یک فوتبالیست ارزنده است و همواره سعی می کند در لیگ محلات بولیوی شرکت کند. در ویدئوهایی که از او منتشر شده معلوم است که علاقه زیادی به حضور در محوطه جریمه و ضربه زدن به این ناحیه تیم حریف دارد.

«اوا» در ابتدا از پرورش دهندگان گیاه کوکا در کشورش بود و پیش از به قدرت رسیدن، نقش کلیدی در مبارزات بومیان کوکاکار علیه طرح مشترک آمریکا – بولیوی برای مبارزه با مواد مخدر را داشت. به عقیده مورالس، جنس اگر خوب باشد، دلیلی برای نکشیدنش وجود ندارد و نباید به خاطر کراک کشیدن عده ای، سیار جهان را از کوکا سق زدن محروم کرد.

آن طور که گفته می شود آقای مورالس هنوز دختر آرزوهای خود را پ    یدا نکرده و مجرد است و پیش از انتخابات ریاست جمهوری، آپارتمانی را با دیگر هم حزبی هایش شریک بوده و با خواهرش زندگی می کرده که نشان از علاقه وی به خانواده دارد و برخی می گویند همین علاقه بعدا در زمان تاهل باعث اختلاف بین او و همسرش خواهد شد و الان روانپزشکان بولیوی دنبال راهی هستند تا این بحران را حل کنند.

اوا مورالس تفریحات جالبی نیز دارد که یکی از آنها واکس زدن کفش مردم کشورش است که خود ما هم به این روش انتقاداتی داریم که حالا شاید بعدا گفتیم.

نیکلاس مادورو

راننده سابق هوگو چاوز که بعدا معاون مرحوم هوگو شد، در زمان تحصیل بچه به شدت خنگی تشریف داشت و هیچ گاه دوران دبیرستان را هم تمام نکرد اما خب همه می دانند که برای ریاست جمهوری مدرک اصلا مهم نیست و مهم، اتوریته است که نیکلاس یک عالمه اش را دارد.

تازه این روند رو به رشد او نشان می دهد چه پشتکاری هم داشته. خود مادورو البته گفته که الگویش در زندگی بابک زنجانی بوده که او نیز از رانندگی به چنین مرتبه ای رسیده بود. یکی دیگر از نقاط درخشان زندگی آقای مادورو، دین و مذهبش است که غیر از خودش و یکی از جنیان اهل مناطق استوایی هند هیچ کس دیگری به آن معتقد نیست و نامش مذهب «ساتیا سای بابا» است که کلا مذهب خوشحالی است و اهل گیر دادن نیست و اصل اولش می گوید بی خیال بابا! تکون بده! گفته می شود پیروان این مذهب بعد از خواندن این اصل به تکان دادن مشغول گشته اند و هنوز کسی اصل دوم را نخوانده است.

چندی پیش یکی از معاونان مادورو اعلام کرد که نیکلاس در زندگی خود یک فوبیای بزرگ دارد و آن حضور برخی سران سابق کشورها در مجلس ختمش است و وصیت کرده اگر فلانی آمد، مادرم را بفرستید کانادا.

کره شمالی بهترین رهبر دنیا را دارد

کیم جونگ اون

اصلا اقتدار یعنی کره شمالی؛ کشوری که به حرف هیچ کدام از کشورهای دیگر دنیا گوش نمی دهد و خب البته بقیه هم به حرف هایش گوش نمی دهند و کلا در یک حالت 50، 50 با دنیا به سر می برد. عمده این اقتدار هم به خاطر رهبر این کشور یعنی کیم جونگ اون است که علاوه بر رهبری عناوین دبیر اول حزب کارگران کره، رییس کل کمیسیون مرکزی نظامی، رییس کل کمیسیون ملی دفاع کره شمالی، فرمانده ارتش خلق کره و عضو پرزیدیوم پلیتوری کمیته مرکزی حزب کاراگران کره است که این آخری را هنوز هیچ کس نفهمیده یعنی چی. از نظر اخلاق و رفتار سازمانی کیم جونگ اون شباهت زیادی به پدرش کیم جونگ ایل دارد. برای مثال پدرش وقتی روی کار آمد، ده نفر را اعدام کرد و او هم به تبعیت از پدر تا حالا 70 نفر را فرستاده برای هواخوری.


بهترین رییس جمهورهای سال!



شواهد نشان می دهند که «اون» از اول مورد توجه پدرش بوده و با اینکه یک داداش بزرگتر به نام «چول» داشته اما به خاطر مهر پدری، او جانشین شده است.

برخی می گویند نام این برادر بزرگتر نیز یکی از عواملی بود که باعث شد به جانشینی پدر نرسد چون همه می ترسیدند او واقعا چپ و چول باشد. کیم جونگ اون یک برادر ناتنی بزرگتر دیگر هم دارد که در سال 2001 قصد داشت با یک پاسپورت جعلی وارد توکیو شود و به دیزنی لند برود ولی بازداشت شد و به خاطر رد کردن چنین خط قرمز بزرگی از جانشینی پدر محروم شد.

حالا از بحث دور نشویم. در این سال ها که این خانواده سر کار بوده اند، وضعیت مردم کره شمالی در بهترین وضع ممکن بوده و آن طور که مجری اخبار پیونگ یانگ از پیشرفت های این کشور می گوید، احتمالا 24 الی می شود که آمریکا را رد کرده اند و تازه در جام جهانی هم برزیل را برده اند و تصاویرش هم موجود است. از جمله دستاوردهای حکومت خاندان کیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* کره شمالی دیکتاتورترین کشور جهان در فهرست دموکراسی واحد اطلاعات اکونومیست است.

* تاکنون بین 700 هزار تا 2 میلیون و 500 هزار نفر در این کشور اعدام شده اند.اعدام می تواند حتی به دلیل یک تماس تلفنی ساده با خارج از کشور یا احتکار مواد غذایی صورت گیرد. این اعدام ها گاه در استادیوم های ورزشی در حضور هزاران تماشاگر انجام می شود.

* در کره شمالی ساعت بیدار شدن مرندم توسط شیپوری تعیین می شود که در سراسر شهرها و از طر یق بلندگو پخش می شود. ساعت خوابیدن آنها هم توسط سیستم خاموش کردن چراغ تعیین می شود. سیستم پخش پارچه و لباس هم توسط دولت کنترل می شود و بیشتر اوقات مردم در خیابان ها با لباس های یک شکل و شبیه هم دیده می شوند.

* اخیرا اعلام شده امکان استفاده از نام رهبر کره شمالی در این کشور ممنوع است و افرادی که هم نام کیم جونگ اون هستند باید سریع نام خود را تغییر دهند. دولت کره شمالی پیش از این در دوره حکمرانی دو رهبر پشین هم استفاده از نام آنها برای مردم این کشور را ممنوع کرده بود.

* دوربین به کره شمالی وارد نمی شود و مردم هم نمی توانند آن را تهیه کنند.

* در کره شمالی اردوگاه های کار اجباری وجود دارند به طوری که اگر کسی مرتکب جرمی شود، علاوه بر او، کل خانواده اش به اردوگاه فرستاده می شوند.







تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن