تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803641296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگ ترین تغییر موضع تاریخ فوتبال ایران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بزرگ ترین تغییر موضع تاریخ فوتبال ایران




چطور می‌شود باور کرد کسی که ادعا می‌کند سخت‌ترین فصل فوتبالی عمرش را پشت سر می‌گذارد و از دخالت‌ها و سنگ‌اندازی‌های مدیریت به ستوه آمده، تنها چند ساعت بعد همه چیز را از یاد ببرد و به ادامه همکاری با همان مدیران راضی شود؟





ابتدا به این بخش از مصاحبه مجید جلالی با خبرگزاری برنا که بامداد روز چهارشنبه منتشر شده توجه کنید: «متاسفانه این مشکلات و سنگ جلوی پا انداختن‌ها از اول فصل با تیم ما همراه بود و آقای رضایی به هر بهانه‌ای تیم را به حاشیه می‌برد. هر با ختی که به دست آورده‌ایم مسببش این آقا بوده است. از زمانی که آقای رضایی به تیم اضافه شده‌اند این صحبت‌ها و تخریب‌ها در تیم موج می‌زند. خیلی از امتیازاتی که در این فصل از دست داده‌ایم به این خاطر بوده که نتوانسته‌ایم ذهن‌مان را  روی بازی متمرکز کنیم. به جرات می‌توانم بگویم که یکی از سخت‌ترین سال‌های ورزشی را سپری کردم و خیلی غیرمنصفانه تحت فشار بودم.»

و حالا بخشی از مصاحبه او با خبرگزاری تسنیم که غروب همان روز به انتشار رسیده را بخوانید: «این موضوع در جلسه هیات‌مدیره مطرح و قرار شد کارهای تمدید قرارداد انجام شود. با این حال الان ما به سال آینده فکر نمی‌کنیم و نگاه ما به این است که 6 بازی باقی مانده را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.»

فوتبال هم مثل هر پدیده اجتماعی سالم دیگری اصول اخلاقی خودش را دارد. حضور در این حوزه، مستلزم رعایت قواعدی است که برخی از آنها شکل قانون دارند و مکتوب شده‌اند اما بخش دیگرش را نیروی عرف و اخلاق به تحرک وا می‌دارد. مثلا در هیچ کتابی نوشته نشده که وقتی بازیکن حریف مصدوم شد، شما باید توپ را بیرون بزنی تا هر چه سریع‌تر تیم پزشکی بر بالین او حاضر شود، همان طور که هیچ قانونی تصریح نمی‌کند بهتر است بازیکنان سابق تیم‌های مختلف موقع گلزنی به آنها، ادب را رعایت و شادی‌شان را کنترل کنند. با این وجود اینها بخشی از باید و نبایدهای جدی دنیای فوتبال هستند که اغلب در سراسر جهان رعایت می‌شوند. یکی از همین گروه هنجارهای عرفی، رعایت مروت و انصاف و صداقت و یکرویی است. حالا برمی‌گردیم به مورد مجیدخان جلالی؛ اینکه بین او و مدیرعامل باشگاه سایپا چه اتفاقاتی رخ داده و کدام‌یک از آنها تقصیرکارند، در جای خودش بحث مفصلی دارد و البته که پرداختن به آن، محتاج کسب اطلاعات و آگاهی از جنبه‌های گوناگون این همکاری است. با این وجود هر چه بین طرفین رخ داده باشد، مسلما این حق را به مربی کهنه‌کار فوتبال ایران نمی‌دهد که هر چه دوست دارد علیه مدیر باشگاه به زبان بیاورد و تنها 18ساعت بعد، با بیهوده خواندن صحبت در مورد گذشته، از تمدید قرارداد حرف بزند!

چطور می‌شود باور کرد کسی که ادعا می‌کند سخت‌ترین فصل فوتبالی عمرش را پشت سر می‌گذارد و از دخالت‌ها و سنگ‌اندازی‌های مدیریت به ستوه آمده، تنها چند ساعت بعد همه چیز را از یاد ببرد و به ادامه همکاری با همان مدیران راضی شود؟ آیا در این صورت حق نداریم فکر کنیم مسئله پول و تضمین یک درآمد چندصدمیلیونی برای یک فصل دیگر، مهم ترین عامل محرک جلالی برای این تغییر موضع سریع و حیرت‌انگیز بوده است؟ دردناک‌تر از همه اینکه چنین کاراکتری در فوتبال ایران عمدتا به نام مربی اصولگرا و معلم اخلاق شناخته می‌شود اما می‌بینیم که بدیهیات هم نزد او محلی از اعراب ندارند. بعد، این دوستان از کی‌روش و نازکردن‌هایش ایراد می‌گیرند. واقعا «ماندن» به چه قیمتی؟






تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن