تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821023994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیاده‌روی سرخپوشان در سواحل خزر


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پیاده‌روی سرخپوشان در سواحل خزر




بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز (شنبه) در کنار ساحل خزر به پیاده‌روی و انجام نرمش و حرکات کششی سبک پرداختند.





خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برنامه صبحانه امروز سرخپوشان برای ساعت 9:30 تدارک دیده شده بود. بازیکنان از ساعت 11 در محوطه هتل محل اقامت خود کنار ساحل رفتند تا ضمن پیاده‌روی، نرمش و حرکات کششی سبک را نیز انجام دهند.

سرخپوشان پس از صرف ناهار از ساعت 14:45 در جلسه فنی شرکت خواهند داشت و ساعت حرکت از هتل به سمت ورزشگاه نیز در ساعت 15:15 خواهد بود.

جمعه شب همچنین از ساعت 20 نشست هماهنگی پیش از بازی در هیئت فوتبال انزلی برگزار شد که از باشگاه پرسپولیس محمود خوردبین و پندار خمارلو در این جلسه حضور پیدا کردند.

برای بازی امروز، تیم‌های پرسپولیس و ملوان پیراهن‌های همیشگی خود را به تن خواهند کرد. پیراهن دروازه‌بان پرسپولیس ترکیبی از رنگ‌های مشکی، قرمز و سفید خواهد بود و گلر ملوان هم مشکی‌پوش است.

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) از ساعت 17:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه تختی بندرانزلی و به قضاوت رضا کرمانشاهی برگزار خواهد شد.






تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن