تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820532092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم تجلیل از بانوان منطقه ساری به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س)برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مراسم تجلیل از بانوان منطقه ساری به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س)برگزار شد استان‌ها > مازندران - مراسم تجلیل از بانوان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س)برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از ساری، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) مراسم تجلیل از بانوان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با حضور حسینعلی طالبی مدیرمحترم شرکت منطقه ساری، حجة الاسلام بابایی و 32 نفر از بانوان شاغل شرکت نفت ساری برگزار‌شد. در این جلسه حسینعلی طالبی با اشاره به منزلت و جایگاه زن در اسلام گفت: همواره زن در اسلام به عنوان یکی از ارکان مهم خانواده مطرح بوده و به عنوان تربیت کننده اصلی نسل آینده نقش ایفا می کند. مدیر شرکت منطقه ساری افزود: زنان با عفاف ایرانی از نقش و جایگاه اجتماعی خوبی برخوردارند و دوشادوش مردان در شکل گیری تغییر وتحولات اجتماعی موثرند . وی همچنین از نقش بانوان در امور تحقیقاتی و پژوهشی شرکت گفت و خاطرنشان کرد: امسال عنوان پژوهشگر برتر شرکت منطقه ساری به یکی از بانوان همکار تعلق گرفت. در ادامه این جلسه امام جماعت شرکت نفت ساری به بیان ابعاد شخصیتی و زندگانی پربار حضرت فاطمه(س) پرداختند. حجة الاسلام بابایی با بیان اینکه حضرت زهرا سلام الله علیها به عنوان دردانه خلقت الگویی شایسته برای جامعه بشریت است گفت: همسرداری،تربیت کودکان و مدیریت در خانه و حمایت از حریم امام از شاخص ترین ویژگی های این بانوی برجسته عالم اسلام است. وی با اشاره به شان نزول آیات قرآن در وصف بانوی بزرگ اسلام افزود: خداوند در قرآن کریم از حضرت فاطمه سلام الله علیها تقدیر نموده است و به عزت این بانو یک سوره از قرآن به نام ایشان به عنوان سوره کوثر نازل شد. حجة الاسلام صمد بابایی با اشاره به روایتی در زمینه نهر کوثر تصریح کرد: بنا به فرموده حضرت محمد(ص)کوثر، نام نهری است که از زیر عرش الهی جاری است و آب آن از شیر سفیدتر و از عسل شیرین تر است . بابایی بیان کرد: همچنین خدواند خطاب به پیامبرمی فرماید که اگر زهرا سلام الله علیها نبود نه تو و نه علی و نه افلاک را خلق نمی کردم. در این جلسه سرکار خانم برزگر نیز به عنوان مسئول بانوان شرکت به سخنرانی پرداخت. این مسئول از زحمت های بی دریغ بانوان در پیشبرد اهداف شرکت در خدمت رسانی به مردم تشکر کرد. وی به اهمیت حضور زن در فعایت های اجتماعی اشاره و تاکید کرد: بانوان با حفظ عفاف و پاکدامنی در عرصه های اجتماعی باعث اصلاح امور و پیشرفت جامعه می شوند.    

کلید واژه ها: استان مازندران -




سه شنبه 24 فروردین 1395 - 14:28:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن