تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815431156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیدا کردن محل احداث کارخانه رنو در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



پیدا کردن محل احداث کارخانه رنو در ایران
روز نو : در شرایطی که مذاکرات رنو با شرکت های خودروساز ایرانی برای آغاز دور جدید همکاری های مشترک ادامه دارد، گویا این خودروساز فرانسوی به فکر تولید مستقل در ایران نیز افتاده است.
به گزارش صنعت نویس،آن طور که یک منبع آگاه می گوید، رنو قصد دارد در صورت به توافق نرسیدن با خودروسازان کشور، فعالیت خود را در ایران به صورت مستقل ادامه داده و حتی اقدام به تاسیس کارخانه کند. منابع آگاه می گویند، رنویی ها زمینی در اطراف فرودگاه پیام کرج را برای ساخت کارخانه احتمالی در نظر گرفته اند. خودروساز فرانسوی قصد دارد با ساخت این کارخانه، همچنان در بازار ایران مانده و با غول های جاده مخصوص رقابت کند.
این در شرایطی است که هم اکنون مذاکرات میان رنو و دو خودروساز بزرگ کشور به کندی پیش می رود و شروط تعیین شده از سوی طرفین، افق روشنی را از آینده مذاکرات نشان نمی دهد. رنویی ها به شدت خواستار خرید سهام خودروسازان داخلی از جمله پارس خودرو هستند، اما تا به امروز نتوانسته اند موافقت آبی و نارنجی های جاده مخصوص را در این ماجرا بگیرند. از آن سو ایران خودرو و سایپا اصرار دارند که رنو تنها با یکی از آنها وارد مشارکت شده و دیگری را کنار بگذارد، حال آنکه  خودروساز فرانسوی خواستار همکاری توامان با هر دو شرکت است.






تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن