تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820735206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی اینترنت پرسرعت در شورای رقابت


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بررسی اینترنت پرسرعت در شورای رقابت




بازار اینترنت پرسرعت در جلسه‌ی آینده شورای رقابت بررسی می‌شود. این جلسه قرار است هفته‌ی آینده روز دوشنبه ۲۳ فروردین برگزار شود.





تسنیم: بازار اینترنت پرسرعت در جلسه‌ی آینده شورای رقابت بررسی می‌شود. این جلسه قرار است هفته‌ی آینده روز دوشنبه ۲۳ فروردین برگزار شود.


اینترنت پرسرعت در شورای رقابت بررسی می‌شود



شورای رقابت در دویست و چهل و پنجمین جلسه‌ی خود بازار اینترنت پرسرعت را مورد بررسی قرار ‌می‌دهد. نخستین جلسه‌ی شورای رقابت در سال ۹۵ روز دوشنبه ۲۳ فروردین برگزار می‌شود که بررسی بازار اینترنت پرسرعت در دستور جلسه قرار دارد. البته علاوه بر اینترنت پرسرعت در این جلسه چگونگی و روند تشکیل نهاد تنظیم‌کننده‌ی بخش انرژی بررسی می‌شود.

شورای رقابت به عنوان نهاد تنظیم کننده بازار صنایع و بخش‌های مختلف در کشور است که در آن نماینده‌هایی از سه قوه‌ی کشور حضور دارند.

در حالی که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی یا همان رگولاتوری به عنوان تنظیم‌کننده‌ی بازار در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات شناخته می‌شود، اما شورای رقابت از سال‌ها قبل مدعی تنظیم این صنعت نیز هست.

علاقه‌ی ورود به بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات در شورای رقابت از زمان ریاست جمشید پژویان در این شورا آغاز شد و پس از او توسط رضا شیوا ریاست کنونی شورای رقابت دنبال می‌شود.






تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن