تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806359139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قنبرپور: بردن ملوان تکلیف ماست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
قنبرپور: بردن ملوان تکلیف ماست




مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قداست و قدمت ملوان قابل احترام است اما می‌دانیم که تکلیف ما بردن این تیم است.





خبرگزاری فارس: مصطفی قنبرپور در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار این تیم مقابل ملوان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: همه دیدند که ما با چه شرایطی توانستیم سیاه‌جامگان را شکست دهیم. مشکلاتی برای این بازی داشتیم و از طرفی هم تماشاگران ما نتوانستند به استادیوم بیایند. با این همه ما دو نیمه متفاوت داشتیم و در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و توانستیم حریف خوب مشهدی خود را شکست دهیم. دیروز هم که تمرین تعطیل بود و از امروز مجددا آماده بازی با ملوان می‌شویم.

مربی تیم پرسپولیس درباره حریف روز شنبه این تیم هم ادامه داد: قداست و قدمت ملوان با ارزش است و باید به آن احترام گذاشت. این تیم معمولا با هر مربی که به لیگ برتر می‌آید بازی‌های خوبی انجام می‌دهد. هرچند که امسال فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم اما ما مطمئن هستیم که ملوان با همه وجود مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد چراکه برخی از بازیکنان این تیم در گذشته در پرسپولیس بازی کردند و بدون شک با انگیزه بسیار زیادی به مصاف ما خواهند آمد. از طرفی ملوان در این بزی میزبان است و همانطور که می‌دانید شرایط جوی شهر انزلی خیلی پایدار نیست.

وی افزود: برای بازی‌های مقابل ملوان فقط سوشا مکانی و علی علیپور را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و خالقی‌فر هم تنها مصدوم ماست اما خوشحالم که همه بازیکنان برای این بازی حضور دارند. می‌خواهیم با ارائه یک فوتبال منطقی با سه امتیاز به تهران برگردیم چراکه بردن در هر بازی تکلیف ماست. قطعا مقابل ملوان بسته بازی نخواهیم کرد و سعی می‌کنیم از ضعف‌های حریف استفاده کنیم تا دل هوادارانمان شاد شود.

قنبرپور درباره اینکه پرسپولیس از شهریور سال گذشته تا به حال نباخته و چقدر به عنوان مربی تیم امیدوار است این روند شکست‌ناپذیری ادامه داشته باشد، تصریح کرد: بله ما از شهریور ماه در لیگ برتر دیگر باخت نداشتیم اما همانطور که گفتم بازی سختی با ملوان داریم. شخصیت تیمی پرسپولیس باعث شده که به حریفان خودمان باج ندهیم و برای رسیدن به قله قهرمانی باید حریفانمان را شکست دهیم. مطمئنا همه بازیکنان پرسپولیس در حال حاضر فقط به بازی با ملوان فکر می‌کنند و کسی از حالا دربی مدنظرش نیست. مطمئنا اگر اشتباه سهوی داوران، شرایط نامساعد جوی و برخی مسائل دیگر نباشد پیروز شدن ما در این بازی حتمی است.

مربی تیم پرسپولیس در خصوص 6 بازیکن این تیم که در آستانه محرومیت از دربی قرار دارد و آیا به همین دلیل احتمال دارد که بازیکنان در زمین با مماشات بازی کنند، افزود: قطعا تذکرات جدی به بازیکنان در این خصوص داده خواهد شد و بازیکنان ما هم تفکر حرفه‌ای دارند و می‌دانند که باید بازی به بازی جلو برویم. بدون شک بازیکنان نباید بیهوده به حاشیه بروند و یا اخطار غیرفنی بگیرند. نباید نسبت به فحاشی‌های احتمالی یا خطاها اعتراضی کنند و باید آستانه تحمل خود را بالاتر از قبل ببرند. با این شرایط بدون شک همه بازیکنان را در دربی خواهیم داشت.

وی درباره انتخاب علی پروین به عنوان بهترین مربی بعد از انقلاب اسلامی هم گفت: همه گزینه‌هایی که در برنامه نود بودند اسم‌های بزرگی بودند اما باید قبول کرد که نام علی پروین بسیار بزرگ است. او سه دهه سرمربی پرسپولیس بود و قهرمانی‌های بسیار زیادی کسب کرد و از طرفی، هم پرسپولیس و هم تیم ملی را قهرمان آسیا کرد. من هم این افتخار را داشتم زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کردم شاگرد آقای پروین باشم و از این بابت به خودم می‌بالم.

قنبرپور درباره اخراج سوشا مکانی درباره بازی با سیاه‌جامگان و اینکه از نظر او سوشا امسال توانسته کمکی به پرسپولیس کند یا نه؟ ادامه داد: برخی اوقات می‌بینیم که عده‌ای از بازیکنان خوب نمی‌آورند. سوشا سال قبل سال خوبی نداشت و برایش مسائلی درست شد تا مدتی از تیم دور بماند. اما باید بدانیم که در محوطه هجده قدم کسی که تصمیم‌گیرنده است دروازه‌بان است. بدون شک سوشا برای جلوگیری از گل خوردن آن خطا را انجام داد که به نظر ما هم تصمیم درستی بود و نمی‌توان انتقادی به او وارد کرد. قطعا سوشا مکانی از لحاظ فنی از بهترین‌های کشورمان است و بدون شک باز هم او در تیم ملی و پرسپولیس خواهد درخشید.






تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن