تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821062293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیگرینی: توانایی صعود به مرحله بعد را داریم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پیگرینی: توانایی صعود به مرحله بعد را داریم




سرمربی منچسترسیتی معتقد است تیمش می تواند با کنار زدن پاری‌سن‌ژرمن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.





خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی‌میل، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دو تیم متمول پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی در پاریس برابر هم به میدان خواهند رفت. هر تیمی که بتواند به مرحله بعد راه یابد برای اولین بار در تاریخ توانسته به این مهم برسد.

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی پیش از این دیدار گفت: هر دو تیم شانس صعود به مرحله بعد را دارند. شانس صعود 50-50 است و فکر می کنم تیمم می تواند با کنار زدن پاریس به مرحله بعد برسد. برای تیم، هواداران و بازیکنان سیتی مهم است که به این دستاورد تاریخی برسند. فصل قبل ما برابر تیم خوب بارسلونا قرار گرفتیم و امیدوارم امسال مزد سال‌ها تلاش باشگاه در رسیدن به این هدف مهم را بگیریم. فراموش نکنید برای اولین بار است که به عنوان تیم سرگروه راهی مرحله بعد می‌شویم و برای اولین بار است که مرحله یک هشتم نهایی را با صعود به پایان می‌بریم.

این مربی شیلیایی ادامه داد: می دانیم به هیچ وجه بازی آسانی نخواهیم داشت و کار سختی برابر پاریس در فرانسه در پیش داریم ولی معتقد هستم که می توانیم به مرحله بعد برسیم. برای کسب تساوی بدون گل به پاریس نخواهیم رفت و بازی معمول خود را به نمایش خواهیم گذاشت.

یحیی توره، هافبک منچسترسیتی در جریان دیدار با بورنموث در لیگ برتر آسیب دید و حضورش در این دیدار در هاله‌ای از ابهام بود که پیگرینی در نهایت تاکید کرد این بازیکن در پاریس حضور نخواهد داشت. او درباره این موضوع گفت: توره قطعا در پاریس بازی نخواهد کرد. او مصدوم است و زانوی خودش را مورد مداوا قرار داده تا هر چه زودتر بتواند به ترکیب بازگردد. قطعا بازی بدون توره برای ما سخت خواهد بود ولی امیدوارم او را به زودی در ترکیب داشته باشیم. درباره جو هارت نیز باید بگویم که به خوبی با تیم تمرین کرده است و مشکلی برای بازی همراه تیم ندارد.







تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن