تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820048406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دندانپزشکان نقش ارزنده ای در کیفیت زندگی مردم دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پیامی به مناسبت روز دندانپزشک، گفت: دندانپزشکان در حفظ سلامتی و ارتقای کیفیت زندگی از کودکی تا سالمندی نقش مهم و ارزنده ای دارند.
به گزارش خبرگزاری دانشجو از اهواز، به مناسبت فرارسیدن 23 فروردین ماه روز دندانپزشک، اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیامی فرارسیدن این روز را به تمامی تلاشگران عرصه سلامت دهان و دندان تبریک گفت .
متن پیام دکتر ایدنی به شرح زیر است :
پزشکان ضامن سلامت جامعه و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه الطاف الهی التیام می بخشند و در این میان نقش مهم دندانپزشکان در حفظ سلامتی و ارتقای کیفیت زندگی از کودکی تا سالمندی بر کسی پوشیده نیست .

بیست و سوم فروردین ماه هر سال، نماد قدردانی از مقام و جایگاه تلاشگران فعالی است که پرچم داران و طلایه داران خلق زیبایی در عرصه سلامت دهان و دندان بوده و روز تقدیر از مجموعه ارزشمندی از جامعه پزشکی است که با تلاش های مستمر خود، زمینه دسترسی عموم مردم به خدمات بهداشتی و درمانی مناسب در این عرصه را فراهم می آورند .
اینجانب بر خود لازم می دانم در این روز، از تلاش های مجدانه اعضای محترم هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه، دندانپزشکان گرامی و تمامی دست اندرکاران بزرگوار این حوزه، تشکر و قدردانی نمایم. امیدوارم این قشر فرهیخته از جامعه پزشکی با همدلی، همکاری، همت بلند و تلاش مضاعف خویش همچون گذشته در پیشبرد اهداف متعالی ترسیم شده برای نظام سلامت کشور به ویژه پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت گام برداشته و باعث سربلندی و افتخار ایران عزیز در عرصه های بین المللی شوند .
[ مشاهده متن کامل خبر دندانپزشکان نقش ارزنده ای در کیفیت زندگی مردم دارد در خبرگزاری دانشجو ]


دوشنبه ، ۲۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن