تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819301255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیدعلی خمینی:بیانات ولی فقیه فصل الخطاب است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: یادگار امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه اطاعت از ولایت فقیه اطاعت از پیامبر است گفت: بیانات ولی فقیه فصل الخطاب است و بعد از آن نباید جدال ها ادامه یابد.
به گزارش تسنیم به نقل از شبکه مجازی آستان، حجت الاسلام سیدعلى خمینى یادگار امام خمینی(ره) در جمع کارکنانان بهشت زهرا(س) با اشاره به روایتى از امام هادی که می فرمایند "تمام دین، بازگشتش به تقوا، ورع و خداترسی است، تقوای الهی را پیشه کنید و این همان دینی است که ما داریم و از دوستدارانمان میخواهیم که داشته باشند" یکی از مهمترین تفاوتهای انسان متدین و بی دین را بازگشت او به همین موضوع دانست و گفت: مهم این است که در مقام عمل متقى باشیم و نسبت به دستوران شریعت ملتزم باشیم.
حجت الاسلام سیدعلى خمینى گفت: هنگامی که انسان متقی شد و تقوای الهی پیشه کرد به طور طبیعی اطمینان قلب نیز پیدا میکند و یکی از آثار تقوا و خداترسی این است که انسان اعتماد به نفس پیدا میکند ترس از کسی ندارد به دلیل اینکه میداند با کسی معامله میکند که فوق همه ی مخلوقات است.
وى ادامه داد: امام هادی میفرمایند : کسی که اطاعت خدا را میکند او نسبت به عصبانیت مخلوق ارزشی قائل نیست و اظهار میکند که من با خدا معامله کردم حال میخواهد مخلوق خوشحال شود یا ناراحت فرقی نمیکند، آنچیزی که مدنظر من است رضایت خالق است.
یادگار امام(ره) گفت: کسی که این نگاه را داشته باشد و بگوید من خدا را فقط مدنظر قرار میدهم، خداوند هم محبت او را در دل مخلوقین قرار می دهد.
حجت الاسلام سیدعلى خمینى با اشاره به روایت دیگرى از امام هادى گفت: کسی که خدا را عصیان کند و نسبت به خداوند تقوا نداشته باشد شاید خیال کند که مثلا کاری بکنم مردم راضی میشوند در صورتی که دست تقدیر الهی است که اگر کسی خداوند را راضی نکند خدا او را از چشم مردم می اندازد و محبوبیت او را در چشم مردم پائین میاورد.
وی ادامه داد: شما اگر بخاطر رضایت مردم کاری را انجام دهید و به خدا بی توجه باشید این نقض غرض است و همان هدفی که داشتید نیز برآورده نمی شود.
یادگار امام(ره) با اشاره ...
[ مشاهده متن کامل خبر سیدعلی خمینی:بیانات ولی فقیه فصل الخطاب است در تابناک ]


دوشنبه ، ۲۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن