تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819526439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داماش با برد برابر آلومینیوم به بقا در لیگ برتر امیدوار ماند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال داماش گیلان توانست با پیروزی ۳ بر ۰ برابر آلومینیوم هرمزگان به بقا در لیگ برتر امیدوار بماند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت ، از هفته 33 رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 16:30 دو تیم داماش گیلان و آلومینیوم هرمزگان در ورزشگاه عضدی رشت به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 3 بر 0 تیم داماش گیلان به پایان رسید.
ترکیب داماش:
میلاد پورقلی، مهیار نوری، مجتبی فرزام پور، هادی سهرابی، محمد رستمی، حسن نجفی، محمد جعفری، حسین حجازیان، حمید خدابنده لو، مصطفی حاجتی و آرمین منفرد دوست.
سرمربی: افشین ناظمی
ترکیب آلومینیوم:
امیر مقداد مالکی، مسعود رزم پوش، حکیم حزباوی پور، شیرزاد فربد، بابک پورغلامی، محسن چگینی، سعید داه رو، رضا ساربان، مصطفی کریمی، میلادصالحی و صائب یونسی.
سرمربی: عباس سرخاب
نتیجه بازی: داماش 3 _ آلومینیوم 0
زننده گل: مصطفی حاجتی دقیقه 31، حمید خدابنده لو دقیقه 45 و حافظ یعقوبی دقیقه 90 (داماش گیلان)
کارت قرمز: مهیار نوری
شرح بازی:
شرح نیمه اول: بازی با حملات دو تیم بر روی دروازه یکدیگر آغاز شد اما موقعیت ها آنچنان نبود که دو تیم بتوانند راهی به دروازه یکدیگر پیدا کنند اما شوت بیرون محوطه جریمه مصطفی حاجتی قفل دروازه آلومینیوم را برای اولین بار گشود.
داماشی ها غرق شادی بودند که اخراج مهیار نوری معادلات افشین ناظمی برای این بازی را بهم ریخت و تیم داماش به بازی تدافعی روی آورد اما در حملات بی هدف آلومینیوم، این بازیکنان داماش بودند که توانستند گل دوم را توسط حمید خدابنده لو وارد دروازه آلومینیوم کنند تا بازی در نیمه اول با دو گل به پایان برسد.
شرح نیمه دوم: داماشی ها نیمه دوم را با احتیاط آغاز و با بازی تدافعی چشم به ضد حملات برای رسیدن به دروازه آلومینیوم داشتند و این آلومینیوم بود که در بیشتر زمان بازی توپ و میدان را در اختیار داشت اما آن ها نتوانستند از موقعیت هایشان استفاده کنند تا برخلاف جریان بازی در دقیقه 90 بازی گل سوم را دریافت کنند تا داماش بتواند با این پیروزی به بازی های آینده امیدوار باشد.
حاشیه:
داور در نیمه اول 2 دقیقه و در نیمه دوم 3 دقیقه وقت ...
[ مشاهده متن کامل خبر داماش با برد برابر آلومینیوم به بقا در لیگ برتر امیدوار ماند در خبرگزاری تسنیم ]

داماش با برد برابر آلومینیوم به بقا در لیگ برتر امیدوار ماند






دوشنبه ، ۲۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن