تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813102109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخریب پاتوق معتادان پر خطر در تربت جام


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تخریب پاتوق معتادان پر خطر در تربت جام
فرمانده انتظامی تربت جام گفت : پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر یگان های این فرماندهی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را در مناطق آلوده به مرحله اجرا گذاشت و موفق شدند تعداد 35 خرده فروش را دستگیر کنند.

طالبی//////////////// تخریب پاتوق معتادان پر خطر در تربت جام
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ؛ سرهنگ علی اصغر مختاری افزود : پلیس مبارزه با مواد مخدر با شناسایی مناطق آلدوه با همکاری دیگر رده های انتظامی از ابتدای سال تا کنون ضمن دستگیری 35 خرده فروش مقدار 2 کیلو و236 گرم انواع مواد مخدر از آن ها کشف کردند.
وی با اشاره به تخریب یکی از منازل مسکونی که پاتوقی برای معتادان پر خطر و توزیع کنندگان مواد افیونی شده بود گفت : هدف اصلی اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی ، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است.
سرهنگ مختاری با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مرابت رابا مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند.



۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن