تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819960268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید مجازی از مجموعه جهانی شیخ ‌صفی ‌الدین اردبیلی میسر می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بازدید مجازی از مجموعه جهانی شیخ ‌صفی ‌الدین اردبیلی میسر می‌شود
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل از ميسر شدن امکان بازدید مجازی از بقعه شیخ‌صفی‌الدین اردبیلی خبر داد.
بهزاد مجیدی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصادمقاومتی استان اردبیل با بیان اینکه سایت اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل در حال طراحی مجدد بوده که مهمترین رویکرد آن چندزبانه بودن آن است، گفت: با بهره‌برداری از سایت جدید، به مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی کالبدی مجازی داده خواهد شد، تا امکان بازدید از این مجموعه به صورت مجازی از سراسر دنیا برای علاقمندان فراهم گردد وی با بیان اینکه کتابچه‌ای دو زبانه نیز در جهت معرفی این مجموعه جهانی آماده شده است، افزود: این کتابچه هم‌اکنون در نمایشگاه‌های خارجی ارائه می‌شود و اخیراً نیز توسط هیات اعزامی دانشگاه محقق اردبیلی به قبرس، به این کشور ارسال شده است. مجیدی با بیان اینکه بروشورهای خارجی و بین‌المللی این اداره کل در نمایشگاه اخیر آلمان ارائه شد و هم‌اکنون نیز در نمایشگاه گردشگری آذربایجان در حال ارائه است، ادامه داد: این بروشورها با استقبال مطلوب بازدیدکنندگان مواجه شده است. معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه مجموعه کارشناسان مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی به صورت کیفی توسط میراث‌فرهنگی آموزش های لازم را فرا گرفته اند گفت : این اداره کل در خصوص راهنمایان طبیعت‌گردی نیز از طریق همکاری با سازمان‌های مردم‌نهاد فعالیت محسوسی داشته و درصدد توسعه فعالیت های خود در این زمینه است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن