تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815435523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جابه جایی بیش از ۵۷۲ میلیون مسافر از خطوط ریلی اراک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیرکل راه آهن اراک گفت: ۵۷۲ میلیون و ۱۲ هزار مسافر در سال ۹۴ از طریق خطوط ریلی اراک جابه جا شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاراک ، به نقل از روابط عمومی راه آهن اراک ، جلال الدین کوکنار با اشاره به صادرات کالا از طریق راه آهن اراک به کشورهای خارجی اظهار داشت: در سال گذشته حدود 4 هزار و 764 تن انواع کالا به ظرفیت 90 واگن از طریق راه آهن اراک به خارج از کشور صادر شده است.
وی افزود: این کالاها به کشورهای آسیای میانه، ترکمنستان، ازبکستان و ایستگاه های آدنا و مرسیان ترکیه صادر شده است.
مدیرکل راه آهن اراک تصریح کرد: همچنین در سال گذشته 888 هزار و 272 تن کالا از طریق راه آهن اراک به نقاط مختلف کشور ارسال شده است که نسبت به سال 93، 36 درصد افزایش افزایش صادرات داشتیم.
کوکنار خاطرنشان کرد: حمل و نقل از طریق راه آهن مزایایی همچون ایمنی و کاهش قیمت، نسبت به حمل و نقل جاده ای دارد و به همین سبب راه آهن اراک آمادگی حمل بار کلیه شرکت های تولیدی و صنعتی استان را به سایر نقاط کشور دارد.
وی با اشاره به تعداد مسافران جابه جا شده از طریق خطوط ریلی گفت: در سال 94 تعداد مسافران جابه جا شده از طریق خطوط ریلی اراک 572 میلیون و 12 هزار مسافر و بیشترین جابه جایی نیز در مسیرهای اراک- تهران، اراک- مشهد بوده است.
مدیرکل راه آهن اراک بیان داشت: در نوروز95، 35 هزار و 389 مسافر نوروزی از 25 اسفند تا 15 فروردین امسال از طریق خطوط ریلی اراک جابه جا شده اند که 17 هزار و 493 نفر از این تعداد مسافر خروجی و 17 هزار و 896 نفر مسافران ورودی از ایستگاه های حوزه راه آهن اراک بود که اغلب آنان را زائران حرم رضوی تشکیل می دهند.
کوکنار عنوان کرد: ساخت خط ریلی اراک- مهاجران امری بسیار ضروری است، ساخت این خط براساس سیاست های توسعه خطوط حومه ای راه آهن کشور و کاهش بارترافیکی، حوادث رانندگی، مصرف سوخت،کمک به محیط زیست، رفاه شهروندان و ساکنان این مناطق انجام می شود.
وی ادامه داد: 25کیلومتر از مسیر ریلی حدفاصل اراک- پتروشیمی ساخته شده و عملیات اجرائی 6 کیلومتر باقی است که امسال در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل راه آهن اراک افزود: حوزه راه آهن ...
[ مشاهده متن کامل خبر جابه جایی بیش از ۵۷۲ میلیون مسافر از خطوط ریلی اراک در خبرگزاری تسنیم ]


دوشنبه ، ۲۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن