تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815607256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادواره شهدای هنرمند استان فارس امسال برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: دومین روز از هفته گرامیداشت هنر انقلاب اسلامی در استان فارس با دیدار از خانواده شهید هنرمند، حسین محمد مرادپور آغاز شد، خبر برگزاری یادواره شهدای هنرمند استان در سال 95 در این دیدار از سوی رئیس بسیج هنرمندان استان فارس اعلام شد.
در این دیدار که ظهر امروز برگزاری شد، رئیس حوزه هنری، رئیس بسیج هنرمندان، معاون بنیاد شهید استان فارس و معاون فرهنگی شهرداری شیراز و جمعی از مسئولان حوزه هنری استان فارس حضور داشتند.
نیما زارع، رئیس بسیج هنرمندان استان فارس، در این دیدار از شناسایی 110 شهید هنرمند در استان فارس خبر داد و اظهار داشت: هر سال شهیدی به عنوان شهید شاخص در استان معرفی می شود و امسال شهید مرادپور شهید هنرمند شاخص فارس برگزیده شده است.
به گفته وی یادواره شهدای هنرمند استان فارس در سال 95 برگزار می شود و این امر سبب آشنایی بیشتر افکار و فضای عمومی جامعه با شهدا می شود.
محمد کرم اللهی،رئیس حوزه هنری استان فارس در این دیدار به کلام امام خمینی (ره) درباره چشم و چراغ بودن خانواده شهدا اشاره و خانواده شهدا را مایه امید در جامعه معرفی کرد.
به گفته وی برای در مسیر هدایت و روشنگری به وجود شهدا و خانواده های آنان نیاز است چراکه چراغ راه در وجود ولایت فقیه قرار گرفته و وجود شهدا و خانواده های آنان پرتویی از چراغ ولایت است که روشنایی بخش مسیر هستند.
محمد مرادپور، بردار شهید در این دیدار از ولایت پذیری برادر شهیدش سخن گفت و اینکه شهید در همه امور زندگی اجتماعی خود به ولایت فقیه و فرمایشات امام خمینی(ره) نظر داشت.
[ مشاهده متن کامل خبر یادواره شهدای هنرمند استان فارس امسال برگزار می شود در خبرگزاری بسیج ]


دوشنبه ، ۲۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن