تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812875349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلسکوپ فضایی کپلر بار دیگر شکست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری آنا: تلسکوپ فضایی کپلر ناسا در سال 2014 به دلیل آسیبی که دیده بود بازسازی شد ولی خبرها حاکی از آن است که این تلسکوپ بار دیگر دچار مشکل شده است.
به گزاش گروه علم و فناوری آنا به نقل از Gizmodo ، آژانس فضایی ناسا اعلام کرد که مهندسان عملیات ماموریتی این فضاپیما روز پنجشنبه متوجه شدند که کپلر در وضع اورژانسی قرار گرفته است .
اولویت جدید مهندسانی که روی زمین مشغول فعالیت هستند، در دست گرفتن دوباره کنترل فضاپیمایی است که از مدت ها قبل در قالب ماموریت K2سازمان فضایی ناسا کار خود را آغاز کرده است .
بخش دیگر ماموریت آنها هدایت تلسکوپ کپلر به سمت مرکز کهکشان راه شیری است. وضع اضطراری، وضع است که در آن، فضاپیما در کم ترین حالت عملکردی خود قرار دارد ولی سوخت زیادی مصرف می کند .
این اولین یا دومین باری نیست که این فضاپیما در وضع خطرناک قرار می گیرد. اکنون، کپلر در فاصله 75 کیلومتری از کره زمین واقع شده است به طوری که ورودی و خروجی سیگنال های آن حدود 15 دقیقه به طول می انجامد. مهندسان ناسا در آخرین تماسی که با کپلر برقرار کرده اند، اعلام کردند که فضاپیما در وضع مناسبی قرار دارد .
مترجم: ندا اظهری
[ مشاهده متن کامل خبر تلسکوپ فضایی کپلر بار دیگر شکست در خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ]

تلسکوپ فضایی کپلر بار دیگر شکست






دوشنبه ، ۲۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری آنا]
[مشاهده در: www.ana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن