تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820125394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرج نیاز به 60 پل عابر پیاده دارد/ بلوار خط 4 حصار زیبنده شهر نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


کرج نیاز به 60 پل عابر پیاده دارد/ بلوار خط 4 حصار زیبنده شهر نیست استان‌ها > البرز - سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص اقدامات صورت گرفته در شورای چهارم با بیان اینکه کرج به 60 پل عابر پیاده نیاز دارد، به اضافه شدن 20 پل عابر در دوره فعالیت شورای چهارم اشاره کرد و افزود: تکمیل بلوار خط 4 حصار تا تونل بیلقان نیز از اولویت های سال 95 است.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، غفور قاسمپور ضمن بیان این مطلب افزود: مسیر بلوار ماهان از چهار راه طالقانی آغاز شده و از بلوار خوارزمی حصارک به گلدشت متصل می شود که در حال حاضر 85 درصد از این طرح اجرایی شده است؛ همچنین از جمله اقداماتی که برای بهسازی ورودی و خروجی های شهر انجام شده، تکمیل بلوار جانبازان در اول جاده چالوس و بازگشایی بلوار ماهان است.
وی اظهار داشت: تملکات طرح ادامه بلوار مطهری واقع در منطقه 8 که هم اکنون نیز در حال انجام است با پیش بینی های صورت گرفته تا پایان شش ماه اول سال به اتمام می رسد؛ علاوه بر این، 80 درصد طرح تا منطقه خوارزمی و گلدشت تا پایان امسال به انجام خواهد رسید.
این مسئول با بیان اینکه بلوار فرگاز در فردیس در سال 94 به بهره برداری رسید گفت: طرح تعریض بلوار قزل حصار به سمت کیانمهر در سال 94 آغاز شده و در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با اقدامات مناسبی که به انجام می رسد تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از این پروژه نیز باشیم.
قاسمپور ادامه داد: بلوار خط 4 حصار هم یکی از محورهایی است که زیبنده شهر نیست؛ زیرا مسافران بسیاری از این مسیر به شمال کشور تردد می کنند، بنابر این تکمیل این محور تا تونل بیلقان را از اولویت های سال 95 قرار داده ایم.
سخنگوی شورای شهر با بیان اینکه مطالعات موردی هم در حوزه ترافیک بر اساس نیاز های ترافیکی شهر صورت گرفته است، گفت: این مطالعات از سال 93 آغاز شده و شامل مطالعات فنی - اقتصادی و ترافیکی، مطالعات سیستم حمل و نقل انبوه بر رجایی شهر، مطالعات و طراحی مسیر های حرکت دوچرخه در شهر، مطالعات و تهیه طرح جامع پارکینگ های حاشیه ای و غیره می شود.
وی، افزود: همچنین مطالعات ساماندهی گره های ترافیکی ورودی های شهر کرج از آزاد راه، مطالعات طراحی پایانه شمال، امکان سنجی ایجاد خط ویژه اتوبوس تندرو در بلوار طالقانی و خیابان شهید بهشتی، مطالعات و تکمیل آزاد راه از 3 خط به 5 خط و اجرای خط حمل و نقل ریلی سبک در مرکز شهر صورت گرفته است.
قاسمپور با بیان اینکه در 30 سال گذشته 17 پل عابر پیاده در شهر وجود داشته است تصریح کرد: بر اساس مطالعات صورت گرفته که با تایید شورای ترافیک استان رسیده، کرج نیاز به 60 پل عابر پیاده دارد که در عمر شورای چهارم 20 پل عابر پیاده به شهر اضافه شده که 10 پل به صورت مکانیزه است.
سخنگوی شورای شهر افزود: با راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهرداری در سال 92 اقدامات خوبی برای کنترل تردد خودرو ها صورت گرفت. از جمله اینکه با نصب دوربین های کنترل ترافیک و ثبت تخلف در فاز اول 43 نقطه از شهر را که محدوده زوج و فرد است به این دوربین ها مجهز کرده ایم تا به وسیله دوربین های پلاک خوان تخلفات ثبت گردد.
وی در پایان گفت: در پنج نقطه از شهر نیز تابلو های متغیر خبری برای اطلاع رسانی جریان ترافیک به شهروندان نصب و تا پایان سال بهره برداری خواهد شد.

کلید واژه ها: استان البرز -




دوشنبه 23 فروردین 1395 - 10:08:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن